יגאל שניידר, אלכסנדר שניידר: "המעבר של ארגונים לדטה סנטרים – לא רק משיקולים כלכליים"

הוא נובע גם משינויים בקצב מהיר בשוק ה-IT: המובייל, ה-Big Data וגידול מהיר ביותר בתחום האחסון; אלה מביאים לדרישה גוברת למשאבי מחשוב, אומר שניידר, מנכ"ל החברה, בראיון למגזין הווידיאו החדש של אנשים ומחשבים

יגאל שניידר, מנכ"ל אלכסנדר שניידר, בראיון

התופעה ההולכת וגוברת של העברת חלק מהשרתים הארגוניים לאירוח במתקנים המיועדים לכך לא נובעת רק מסיבות כלכליות. ליסינג הוא לא בהכרח כלכלי אבל יש לו הרבה יתרונות, כך אומר יגאל שניידר, מנכ"ל אלכסנדר שניידר, בראיון למגזין הווידיאו החדש של אנשים ומחשבים.

בשיחה עם עורך התוכנית, יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, אומר שניידר כי השינוי שחל אצל הארגונים בכל מה שקשור לאירוח שרתים בחוות שרתים ייעודיות נובע גם משינויים בקצב מהיר בשוק ה-IT: המובייל, ה-Big Data וגידול מהיר ביותר בתחום האחסון. אלה מביאים לדרישה גוברת למשאבי מחשוב.

התופעה היא כלל עולמית, אבל בישראל יש לה מאפיינים ייחודיים, הוא מסביר. זה מתחיל בדרך כלל עם גיבוי שהולך לאירוח ואחר כך מוסיפים עוד שרתים עם יישומים. כך זה הופך למערך שלם של אירוח יישומים ושרתים של ארגונים.

חברת אלכסנדר שניידר מספקת פתרונות וכלים לארגונים שרוצים להקים חוות שרתים, או כאלה שכבר הקימו. החברה מונה 150 איש ובין היתר מייצגת חברות בינלאומיות שמספקות ציוד לחוות שרתים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים