אורקל הטמיעה מערכת מהונדסת במכבידנט; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת שהוטמעה היא ODA, והיא נועדה להרצת מערכת ה-ERP של מכבידנט, מבית פריוריטי - זו עובדת מעל גבי תשתית בסיס הנתונים של אורקל

איתי זימן, מנהל הטכנולוגיות הראשי של ברינקס ישראל. צילום: קובי קנטור

אנשי אורקל (Oracle) ישראל הטמיעו מערכת מהונדסת של ענקית ה-IT במכבידנט, רשת מרפאות השיניים מקבוצת מכבי שירותי בריאות. הפרויקט ארך יום אחד, והיקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

המערכת שהוטמעה היא ODA (ר"ת Oracle Database Appliance) והיא נועדה להרצת מערכת ה-ERP של מכבידנט, מבית פריוריטי (Priority). זו עובדת מעל גבי תשתית בסיס הנתונים של אורקל.

בתקופה האחרונה התמודדו במכבידנט עם אתגרים רבים, ביניהם צורך בשיפור ביצועים, לאור גידול בכמות המשתמשים, גידול טבעי בנפחי הנתונים המאוחסנים והקמת אתר DR – לצורך רציפות עסקית. מכבידנט הרחיבה את יישום ה-ODA בארגון, כאשר כמערכת לייצור הוטמעה המערכת החדשה, ODA X5-2, ואילו המערכת הקיימת, ODA V1, ששימשה עד כה בייצור, הועברה לאתר ה-DR לצורך מימוש רציפות עסקית.

ניצול יעיל יותר של הרישוי הקיים

הפתרון נותן מענה לצורך בשיפור ביצועים ברמת ה-IO, הפקה מהירה יותר של דו"חות ומענה לצורך מתמשך בהרחבת מערכת האחסון בדיסקים נוספים לטובת גיבוי.

הרשת של מכבידנט מונה 51 מרפאות שיניים בפריסה ארצית, ומועסקים בה כ-2,000 עובדים. איתי זימן, מנמ"ר מכבידנט, אמר כי "בשנה האחרונה הכפלנו את כמות המשתמשים בחברה, בשל מעבר לרשומה רפואית ממוחשבת. לשם כך שדרגנו את מערכת ODA: הפתרון מאיץ את ביצועי המערכת, כדי לתמוך בגידול העצום. כתוצאה מהשדרוג עלינו ברמת הביצועים במאות אחוזים לעומת העבר".

שרי צוק, מנהלת אגף מערכות באורקל ישראל

שרי צוק, מנהלת אגף מערכות באורקל ישראל

שרי צוק, מנהלת אגף מערכות באורקל ישראל, אמרה כי ה-ODA היא חלק ממשפחת המערכות המהונדסות מבית החברה, "ומספקת יתרונות רבים, מלבד שיפור הביצועים, עבור בסיס הנתונים של אורקל: הטמעה פשוטה, שרידות מלאה (Active/Active) של בסיס הנתונים ושרתי היישומים, רציפות עסקית משופרת עקב הוספת יכולות מעבר לאתר DR בעת הצורך, וכמובן – חסכון כספי ניכר, עקב ניצול יעיל יותר של הרישוי הקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים