קבוצת אמן ביצעה פרויקט לסינכרון נתוני לקוחות עבור חברת 013-נטוויז'ן; ההיקף: מאות אלפי ש'

מטרת הפרויקט הייתה סינכרון נתוני הלקוחות של החברה בין מערכות הבילינג, ה-CRM והפיננסיות ● הנתונים נגזרו ממערכת החיוב של 013-נטוויז'ן הפועלת על פלטפורמת AS400 וכן ממערכת פיפלסופט, בעזרת טכנולוגיות של אינפורמטיקה ● הפרויקט עלה לאוויר לאחרונה לאחר תהליך הטמעה בן מספר חודשים

קבוצת אמן, הנציגה הבלעדית של חברת אינפורמטיקה (Informatica) בארץ, השלימה פרויקט סינכרון נתוני לקוחות בחברת 013-נטוויז'ן. מטרת הפרויקט הייתה סינכרון נתוני הלקוחות של החברה בין מערכות הבילינג, ה-CRM והפיננסיות. בעזרת טכנולוגיות של אינפורמטיקה, נגזרו נתונים ממערכת החיוב של 013-נטוויז'ן הפועלת על פלטפורמת AS400 וכן ממערכת פיפלסופט. היקפו הכספי של הפרויקט, שעלה לאוויר לאחרונה לאחר תהליך הטמעה בן מספר חודשים, נאמד במאות אלפי שקלים.

לדברי יובל בקרמן מחברת 013-נטוויז'ן, "סינכרון הנתונים אשר בצענו, בשיתוף עם קבוצת אמן, כלל תהליך לוגי מקדים של הבנת הפערים בין המערכות בעזרת אינפורמטיקה ותהליך טיוב אשר בוצע על ידינו על סמך האינפורמציה הזו. התהליך בוצע במומחיות וביעילות".

ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה בקבוצת אמן, אמר, כי "פרויקט זה מהווה המשך לפרויקט הקודם אותו ביצענו ב-013 נטוויז'ן. זהו פרויקט מוצלח שמהווה הבעת אמון נוספת בפתרונות אינפורמטיקה מקבוצת אמן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים