פירמיד אנליטיקס מקימה גוף מכירות עצמאי שיפעל בישראל

הגוף, שייקרא פירמיד ישראל, ינוהל על ידי ניב פלדמן, כסמנכ"ל מכירות ● הוא יתמקד בסביבת מיקרוסופט

ניב פלדמן, סמנכ"ל המכירות ומנהל פירמיד ישראל

פירמיד אנליטיקס (Pyramid Analytics) הודיעה היום (ב') על הקמתו של גוף מכירות עצמאי שיפעל בישראל ויתמקד בסביבת מיקרוסופט (Microsoft). זאת, לאחר ששתי החברות החליטו על שיתוף פעולה ביניהן.

את גוף המכירות החדש, שייקרא פירמיד ישראל, יוביל ניב פלדמן כסמנכ"ל מכירות, והוא יפיץ את פתרונות החברה דרך משווקים וללקוחות ישירים. עד לאחרונה היה פלדמן מנהל המכירות של פירמיד אנליטיקס במשרד שלה בישראל.

לדברי עמרי קוהל, מייסד משותף ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס, "הגוף החדש הוקם כדי לקרב אותנו לשוק בארץ – הן משווקים והן לקוחות ארגוניים, כדי להביא לשוק את פתרונותינו, לטובת הלקוחות הפועלים בסביבת מיקרוסופט".

קוהל ציין כי "שיתוף הפעולה שלנו עם מיקרוסופט מאפשר למשתמשי Power BI Desktop לעבור ישירות למערכות ה-BI של פירמיד אנליטיקס, שמאפשרות התקנת יישום שמשתלב בתשתית הקיימת של הארגון".

פתרונות החברה מאפשרים למנהלים ניתוח, ניטור ודיווח של הנתונים, על מנת לקבל תובנה מהירה ואחידה אודות העסק. מהחברה נמסר כי משתמשים רבים בארגונים ציבוריים ופרטיים גדולים מסתמכים על המערכות שלה לקבלת החלטות מבוססות מידע.

בין לקוחותיה של פירמיד אנליטיקס בישראל נמנים HP, סנדיסק (SanDisk), חברת הביטוח הראל, הנהלת בתי המשפט, ישראל היום, תדיראן טלקום וקבוצת זאפ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים