כלל ביטוח הטמיעה מערכת של אינסנטיבס; ההיקף: מיליון שקלים
המערכת משרתת כ-600 ממשתמשי החברה, והיא מאפשרת להנהלת החברה לקבל החלטות בזמן אמת, לצד יכולת לתפעל את מערך המכירות והשירות - לטובת הגברת ביצועי המכירות
כלל ביטוח הטמיעה והעלתה לאוויר מערכת לניהול ביצועי המכירות והשירות. פרויקט ההטמעה של המערכת של אינסנטיבס, Incentives SPM, החל במרץ 2015 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על מיליון שקלים.
המערכת משרתת כ-600 ממשתמשי החברה, והיא מאפשרת להנהלת החברה לקבל החלטות בזמן אמת, לצד יכולת לתפעל את מערך המכירות והשירות – לטובת הגברת ביצועי המכירות. מערכת Incentives SPM כוללת מודול אנליטיקה, אשר מאפשר להנהלת החברה לקבל פריטי מידע בפילוחים שונים ובאופן מפורט, כך שניתן לטפל בביצועים של המכירות של מוצרי הביטוח השונים בזמן אמיתי. לפרויקט היו שותפים מחלקת תגמול והטבות בחברת הביטוח, אגף הכספים, מערך העסקים, וכללביט – זרוע ה-IT של כלל, יחד עם צוות אינסנטיבס.
איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח, אמר כי "הפרויקט מספק לעובדינו ולמנהלינו מידע ממוקד ואיכותי, כדי להבטיח התאמה לצרכי הלקוחות". כהן הוסיף כי "הצלחת העובדים היא הצלחתנו. המערכת של אינסנטיבס הינה מערכת חוצת חברה, אשר מאפשרת ליישם את תוכנית העבודה הדינאמית שלנו באופן אפקטיבי ולשביעות רצוננו".
אבי כחלון, מנהל תחום מערכות מטה ו-CRM, כללביט, הוסיף כי "חיפשנו מערכת רובסטית, שתספק תגובה מהירה לצרכים העסקיים של כלל ביטוח, בהיבטי מדידת ביצועים ותגמול עובדים. בחרנו במערכת שהטמענו בשל היכולות המובנות במערכת לצד הגמישות עבור משתמשי המערכת. אלה אפשרו לנו ליישם את הדרישות המקצועיות שלנו, ואת התהליכים העסקיים הנדרשים ביישום – בלא פיתוחים".
עמיר פיסלויץ, מנכ"ל משותף באינסנטיבס, ציין כי "התפקיד שלנו הוא לייצר מכירות וערך עבור הלקוחות שלנו בזמן קצר. חברות בתחום הפיננסים והביטוח נמצאות בשוק דינאמי מאוד וכפופות לדרישות רגולציה מחמירות. למערכת יש יכולת להגיע לייצור והטמעה בטווח קצר, ובכך להגביר את המכירות בחברה".
תגובות
(0)