ווי אנקור תפיץ את פתרונות האבטחה של Defence Intelligence

יכולות ניתוח הרשת של החברה הקנדית מאפשרות איתור ומניעה של תקשורת עוינת ללא הוספת רכיבים או סוכנים לרשת הארגון

ווי אנקור

חטיבת אבטחת המידע של ווי אנקור הודיעה על שיתוף פעולה חדש עם Defence Intelligence, המאפשרת ניתוח מתקדם של רשומות DNS בכלי Big Data כשירות ענן. יכולות הניתוח של Defence Intelligence מאפשרות איתור ומניעה של תקשורת עוינת ללא הוספת רכיבים או סוכנים לרשת הארגון.

Defence Intelligence מוסיפה מימד חדש של זיהוי עוינים לרשתות ארגוניות על ידי שימוש ב-DNS לאיתור, מניעה ומיגור איומים. שירותיה של החברה יעילים באיתור איומים שכלים אחרים אינם מסוגלים לאתר. ההגנה המתקדמת ש- Defence Intelligence מספקת היא תוצר של השימוש באנליזה מתקדמת, פרופילי התנהגות, הבנת וניתוח תהליכי תקיפה ומודיעין מתקדם – וכל זאת ללא תקורת הניהול המקובלת בשוק הסייבר.

"אנו נרגשים להביא את יכולות ההגנה שלנו לישראל, ואין שותף מתאים יותר לתהליך מווי אנקור", אמר קית' מרפי, מנכ"ל Defence Intelligence. "ארגונים צריכים להוסיף יכולות חדשות כדי להיות בקו אחד עם האיומים המודרניים, וחשוב שיעשו זאת בעבודה משותפת עם מוצרים וספקי שירות מקומיים עליהם הם סומכים".

"הרבה תשומת לב ניתנה בתקופה האחרונה לרשימות שחורות ומודיעין, אך אנו מתמקדים בניתוח מידע התנהגותי ואיתור אנומליות ברמת הלקוח הספציפי", מסביר מאט סאלי, CTO של Defence Intelligence. "השירותים שאנו מספקים מותאמים לכל לקוח ומסייעים באופן משמעותי באיתור איומים חדשים מהר יותר ובמינימום False Positive".

"מתקפות ועוינים כיום מציגים תחכום רב ומשתכללים כל יום, אך תמיד משאירים שובל כלשהו של ראיות. במרבית המקרים אנו פשוט עיוורים לכך בשל נפח ומורכבות הראיות", אמר אור כהן, CTO של חטיבת אבטחת המידע בווי אנקור. "מקום מרכזי בו ראיות נמצאות הינו שרת ה-DNS הארגוני. הפעילות המשותפת עם Defence Intelligence תאפשר לנו לספק ללקוחותינו יכולות מניעה ואיתור איומים על בסיס ניתוח מידע משרתי ה-DNS ללא תקורת ניהול-קריטי במצב שוק אבטחת המידע בישראל הסובל ממחסור חמור בכוח אדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים