טלדור הנגישה את אתר אנשים ומחשבים לאנשים עם מוגבלויות

הפרויקט בוצע באמצעות הפתרון User1st, שמנגיש בצורה אוטומטית אתרי אינטרנט ואפליקציות לאנשים עם מוגבלויות, בהתאם לתקינה בישראל

כנסים ומפגשים - גם בתקופת הקורונה. אנשים ומחשבים

קבוצת מערכות בטלדור סיימה באחרונה בהצלחה פרויקט להנגשת אתר אנשים ומחשבים לאנשים עם מוגבלויות.

הפרויקט בוצע באמצעות User1st – המוצר היחיד בשוק שמנגיש בצורה אוטומטית אתרי אינטרנט ואפליקציות לאנשים עם מוגבלויות. טלדור, המפיצה הראשית של User1st בישראל, ביצעה את הפרויקט באופן חסכוני ויעיל, ובלוחות זמנים קצרים מאוד. כל זאת בהתאם לדרישות הקיימות בתקינה הישראלית לנגישות השירות באינטרנט, ברמה של AA. בזאת מצטרפת קבוצת אנשים ומחשבים למגוון רחב של לקוחות מכל המגזרים שהנגישו את האתרים שלהם באמצעות המוצר.

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור. צילום: קובי קנטור

User1st הוא פתרון ישראלי שמספק לאתר שכבת קוד ומידע נוספת, תוך שמירה על המבנה, הנראות וארכיטקטורת המידע של האתר – וללא צורך בשינוי בקוד המקור. המערכת מותקנת בענן, עם אפשרות להתקנה On Premise, בהתאם לצרכי הלקוח.

המוצר נותן מענה מלא לשפה העברית ומביא לקיצור לוחות הזמנים בהנגשה ולהוזלה משמעותית בעת שינויים ותחזוקה שוטפת של האתר, לאחר ההנגשה הראשונית. כמו כן, הוא מתעדכן בהתאם להתפתחויות הטכנולוגיות, לעדכוני הדפדפנים והחשוב מכל, בהתאם לדרישות התקינה הישראלית לנגישות.

נתי אברהמי, מנכ"ל טלדור, התייחס לפרויקט ואמר כי "השינוי החברתי בישראל בתחום ההנגשה לאנשים עם מוגבלויות נמצא בשיאו, ואנחנו לוקחים בו חלק ומייצגים את User1st. אנחנו עובדים איתם בשיתוף פעולה מלא מאז 2013 ומביאים ללקוחות מוצר מוגמר, המשלב את יכולות הפיתוח של User1st בשילוב הידע והניסיון של טלדור בתחום פתרונות ה-IT וביכולת תפעול תוכנה מקצה לקצה".

פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ציין שהקבוצה "שמחה להנגיש את הפעילות הדיגיטלית שלה לאנשים עם מוגבלויות ומברכת את טלדור על הפרויקט המוצלח. תעשיית ההיי-טק בישראל, אותה אנחנו מסקרים שנים רבות, רגישה כיום, יותר מאי פעם, לצרכים ולזכויות של אנשים עם מוגבלויות שונות. אנחנו מקווים שחברות נוספות בתחום ההיי-טק ובכל המשק הישראלי יבינו את החשיבות שבדבר וישלימו את הנגשת האתרים שלהן בהקדם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים