Experis Israel רוכשת את השליטה על ConnectIT ב-20 מיליון שקלים

את הנרכשת הקים אלי כהן, המשמש כמנכ''ל זה שש שנים ● כהן ימשיך לנהל אותה תחת השם Experis Cyber, אשר תספק שירותי הגנת סייבר למגזר העסקי בארץ

אלי כהן, מנכ"ל ConnectIT. צילום: ליבי נאור קטן

Experis Israel, זרוע ה-IT הגלובלית של מנפאואר (ManpowerGroup) רכשה את השליטה על ConnectIT הישראלית.

הקבוצה רכשה – תמורת 20 מיליון שקלים – 51% מ-ConnectIT, המספקת שירותי IT והגנת סייבר. את הנרכשת הקים אלי כהן, המשמש כמנכ"ל זה שש שנים. כהן ימשיך לנהל אותה תחת השם Experis Cyber, שתספק שירותי הגנת סייבר למגזר העסקי בארץ. שירותי הנרכשת ישולבו בשירותים שמציעה Experis הגלובלית, הפרוסה ביותר מ-50 מדינות בעולם ולה לקוחות מ-80% מחברות הפורצ'ן 500 (Fortune 500) בעולם. ל-Experis Israel מאות עובדים ולנרכשת – עשרות.

ConnectIT היא חברת ייעוץ ופרויקטים בעלת ניסיון רב בארץ ובעולם. החברה ביצעה פרויקטים בעשרות ארגונים עולמיים, ביניהם מפעילי תקשורת גדולים, חברות טלקום והיי-טק. החברה מתמחה במתן שירותי ייעוץ לארגוני אנטרפרייז בתהליכים של בחירת פלטפורמה טכנולוגית, ליווי מכרזים, ובחירת ספק – בדגש על תחומי האפליקציות, כגון: בילינג ו-CRM. לכהן ניסיון של יותר מ-15 שנים בניהול מערכי IT, והוא נחשב כמומחה בעולם הבילינג, תחום אותו ניהל והוביל בעבר באורנג' (Orange) ישראל.

ארז בנוביץ', מנכ"ל Experis Israel, אמר כי "ישראל היא מעצמת סייבר הולכת וגדלה בתחום פיתוח מוצרי אבטחה בקצה הטכנולוגי. עם זאת, יישום טכנולוגיות אבטחת המידע בארגונים עדיין מדשדש מאחור ביחס לשאר העולם. שוק אבטחת המידע הישראלי מוערך בכ-400 מיליון שקל בשנה, ומגלם פוטנציאל עצום. בכוונתנו להפוך לשחקן מרכזי בשוק זה, לא רק במכירת מוצרים, אלא במתן שירות המציע אנשי המקצוע המשתמשים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר". לדבריו, "ההתרחבות שלנו לתחום הסייבר מתבקשת, והיא משלימה את סל השירותים שאנו מספקים בעולמות פיתוח התוכנה וה-IT בישראל".

כהן אמר כי "נהיה גורם מוביל ומשמעותי בתחום שירותי הסייבר בישראל ובעולם. בחודשים האחרונים הקמנו עבור העולם העסקי בישראל שירותי הגנת סייבר: מרכז בקרה (SOC) המאויש סביב השעון בצוות מומחים, שייתן מענה מקיף ועדכני לאיומים הרבים על המידע הארגוני. מודל שירות זה יאפשר לשמור על הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה, ועם זאת, להקטין את ההשקעה הגדולה באבטחת מידע הנדרשת כיום מחברות וארגונים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Nik

    הרגתם אותי מצחוק, 20 מיליון שח בשביל 51% !!!! לחברת ייעוץ ואינטגרציה .................

אירועים קרובים