גוגל שיחררה עדכון לערכת פיתוח התוכנה שלה עבור אנדרואיד 2.0

העדכון מציע את התכונות החדשות שכלולות בעדכון של מערכת ההפעלה מגרסה 1.6 לגרסה 2.0 ● בין השאר, ניתן יהיה לשמור בו זמנית מספר חשבונות מייל מבוססי ווב ולקרוא אותם במקום אחד - להוציא חשבונות ג'ימייל ● העדכון שוחרר יומיים בלבד לפני ההכרזה הרשמית של וורייזון על השקת הדרואיד - הטלפון הראשון שיפעל תחת מערכת ההפעלה החדשה של גוגל

גוגל (Google) שיחררה אתמול (ג') עדכון לערכת פיתוח התוכנה המיועדת לסביבת ההפעלה של אנדרואיד 2.0 (Android 2.0). העדכון, שמציע את התכונות החדשות שכלולות בעדכון של מערכת ההפעלה מגרסה 1.6 לגרסה 2.0, שוחרר יומיים בלבד לפני ההכרזה הרשמית של וורייזון (Vrizon) על השקת הדרואיד (Droid) – הטלפון הראשון שיפעל תחת מערכת ההפעלה החדשה של גוגל, אשר אמור להיות זמין בחנויות כבר בסוף השבוע הראשון של נובמבר.

מפתחים נוכחיים יכולים להשתמש בכלי הניהול SDK Manager בכדי להוסיף את התמיכה בגרסת האנדרואיד החדשה, וכן כדי לעדכן את כלי הפיתוח למהדורה 3.0, שנדרשת בכדי לפתח תוכניות תחת גרסה 2.0. מפתחים חדשים יכולים להוריד ערכה כוללת מאתר הפיתוח של החברה.

גרסה 2.0 של אנדרואיד מציעה מספר לא מבוטל של חידושים ושיפורים לעומת גרסה 1.6. כך, למשל, ניתן יהיה לשמור בו זמנית מספר חשבונות מייל מבוססי ווב ולקרוא אותם במקום אחד – להוציא חשבונות ג'ימייל (Gmail), שעבורם יהיה צריך להיכנס לשירות עצמו. בנוסף, מציעה הגרסה החדשה תמיכה טבעית באקסצ'יינג' (Exchange) של המתחרה הגדולה מיקרוסופט (Microsoft).

נקודה חדשה נוספת היא האפשרות להשתמש במסך המגע כדי לבחור כיצד ליצור את הקשר עם איש הקשר הנבחר. מספר צלמיות יאפשרו – בלחיצה קלה – לבחור האם להתקשר אליו, לשלוח אליו מסרון, לכתוב הודעת דואר, ועוד.

חידושים נוספים אפשר למצוא גם בתחום הצילום, כולל תמיכה מוטמעת במבזק ובזום דיגיטלי, אפשרות לבחור סצנות צילום, איזון לבן ידני ואוטומטי, ועוד. הממשק גם משלב תמיכה טבעית בפייסבוק (Facebook), ומציע יישומונים חדשים כדוגמת העלאת סרטונים לשירות יו-טיוב (Youtube). מגוגל נמסר, שגם הדפדפן הפנימי שופר, וכעת הוא מציע תמיכה ב-HTML 5.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים