פרנק קרן, סגן נשיא ביבמ: "יישומי הבינה העסקית נמצאים בראש סדר העדיפויות של המנמ"רים"

בכנס IBM IOD 09 אמר קרן, כי "הגיע הזמן שגם עסקי SMB ישלבו בהתנהלותם השוטפת כלי תובנה ואנליזה עסקית, לצורך העצמת יכולת ההישרדות בשוק התחרותי של היום והשגת ערכים מוספים חשובים" ● לדבריו, "ישנן תועלות משמעותיות שניתן להשיג באמצעות הכלים, כמו לספק את הסחורה המתאימה ללקוח המתאים"

28/10/2009 10:38

"83% ממנהלי טכנולוגיות המידע בארגונים מציבים את יישומי הבינה העסקית והאנליזה של נתונים בראש סולם העדיפויות שלהם", כך אמר פרנק קרן, סגן נשיא בכיר ביבמ (IBM) העומד בראש חטיבת השירותים העסקיים של החברה. קרן דיבר במסגרת מסיבת העיתונאים של הכנס העולמי של חטיבת התוכנה של יבמ – IBM IOD 09, שנערך השבוע בלאס וגאס.

בהמשך, הציג קרן את נקודת המבט של הלקוחות על הפתרונות הנגזרים מחזון המידע לפי דרישה של יבמ. הוא הביא כדוגמה שתי חברות ענק: חברת האנרגיה שברון (Chevron) וחברת שירותי הבריאות BCBS. כדוגמה למגזר ה-SMB הביא קרן את מותג האופנה היוקרתי של אלי טהרי. טהרי, ישראלי לשעבר שגדל במשפחה קשת יום, מעצב ומנהל עסקי אופנה בהיקף של במיליוני דולרים ממקום מושבו במנהטן. קרן טען, כי הגיע הזמן שגם עסקי SMB ישלבו בהתנהלותם השוטפת כלי תובנה ואנליזה עסקית, לצורך העצמת יכולת ההישרדות בשוק התחרותי של היום והשגת ערכים מוספים חשובים. לדבריו, "ישנן תועלות משמעותיות שניתן להשיג באמצעות הכלים, כמו לספק את הסחורה המתאימה ללקוח המתאים".

בנוסף לחשיפת כלים ושירותים חדשים בתחום הטיפול במידע עבור ארגונים, הכריזה יבמ במסיבת העיתונאים על כלי אנליזה עסקית עבור שולחן העבודה. "מדי יום, נוצרים בעולם 15 פטא-בייט של נתונים חדשים", אמר ד"ר אמבוג' גויאל, מנכ"ל שירותי האנליזה העסקית בקבוצת התוכנה של יבמ. "מערכות 'ערבב-ושלב' הפכו לכלי קריטי בחשיפת ההיגיון והחוקיות שמאחורי הנתונים הללו, ובהפיכתם לתובנות עסקיות שעליהן ניתן לבסס החלטות עתידיות. ארגונים ממגוון רחב של תחומי משק ותעשייה עושים שימוש בטכנולוגיה של יבמ על מנת להעצים את יכולותיהם של משתמשים ומנהלים כאחד, על בסיס מידע שהגישה אליו הייתה עד כה קשה, בשל ריבוי המקורות מהם הוא מגיע. מקורות אלה כוללים ענני מיחשוב, יישומים ארגוניים וגם תוכנות אישיות, ואת כולם יש למזג לכדי לתמונה אחת".

בהמשך לדבריו, הציג ד"ר גויאל הרחבות חדשות לכלי ה-"ערבב ושלב" של יבמ לסביבות כלל-ארגוניות. במסגרת מהלך רחב שלה בתחום הכלים לאנליזה עסקית, הציגה החברה גרסה חדשה של IBM Mashup Center, ומוצר חדש לחלוטין בסביבת קוגנוס – Mashup Service. גויאל ציין, כי סביבת Mashup Center צפויה לכלול קישור למגוון רחב של מקורות מידע חדשים, לרבות SharePoint של מיקרוסופט (Microsoft). זאת, תוך ניצול נוסף של השקעות העבר ביישומים האלה. עוד ציין, כי שיפורים במערכות האבטחה והשליטה של הגרסה החדשה יאפשרו סינון טוב יותר של תוכן זדוני, תוך עמידה בתקנים הפדראליים המחמירים ביותר לניהול מערכות של ממשל אלקטרוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים