יורם מרציאנו, One1: "השינוי הדיגיטלי הוא להבין את ה'מה' ולספק את ה-'איך'"

לדברי מרציאנו, מנהל חטיבת השירותים המקצועיים בחברה, "ארגונים נדרשים כיום לעמוד בהלימה לרגולציה, תקינות ומדיניות, ואנו עוזרים למנמ"רים להתמודד עם האתגרים האסטרטגיים שנגזרים מכך - ומעניקים להם כלים לצד שירות"

יורם מרציאנו, מנהל חטיבת השירותים המקצועיים, קבוצת One1. צילום: קובי קנטור

"במרכז חזון המעבר של כל ארגון, לרבות גוף ממשלתי, והפיכתו לארגון דיגיטלי, נדרש לראות את הלקוח. כדי לסייע לארגונים לצלוח את המעבר, חשוב להבין קודם את מהותו ורק אז לספק את הכלים הדרושים לביצוע הטרנספורמציה הדיגיטלית, כלומר להבין את ה'מה' – ואז לספק את ה'איך'". כך אמר יורם מרציאנו, מנהל חטיבת השירותים המקצועיים, קבוצת One1.

מרציאנו דיבר בפאנל שנערך בכנס המחשוב הממשלתי, שנשא את הכותר From eGov to dGov. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך שלשום (ג') במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה. בכנס השתתפו מאות אנשי IT מהמגזר הממשלתי, והנחה אותו ד"ר נחמן אורון, יועץ מחשוב בכיר למגזר הממשלה. גם את הפאנל הנחה אורון, ועניינו היה "תקשוב ממשלתי לאן – יישומים, תשתיות והגנת סייבר".

לדברי מרציאנו, "ארגונים נדרשים כיום לעמוד בהלימה לרגולציה, תקינות ומדיניות, ואנו עוזרים למנמ"רים להתמודד עם האתגרים האסטרטגיים שנגזרים מכך – ומעניקים להם כלים לצד שירות". הוא ציין כי "שלושת המרכיבים העיקריים של הטרנספורמציה הדיגיטלית הם שיפור השירות, הנגשת מידע בשקיפות לכל אזרח ולקוח, ודאגה לנגישות דיגיטלית עבור בעלי מוגבלויות".

כך, אמר, "אנו מספקים פתרונות ומוצרים המסייעים למנמ"רים בכל אחד מההיבטים האלה, כמו למשל Callvu, שהופך את תהליך ניתוב השיחות לוויזואלי במכשירים דיגיטליים ומסייע לארגונים לקצר ולייעל את מתן השירות ללקוחות. תחום אחר הדורש פתרון נדרש לחברות פיננסיים, ביטוח ובנקאות. אלו מחויבות לרמות שקיפות והנגשת מידע, דבר הדורש עבודה מתואמת עם מערכות Legacy שכבר קיימות אצלם. בעזרת מוצר Codiscent אנו מאפשרים לארגונים לקחת את המידע הקיים ולהעביר אותו שינוי שמאפשר להנגיש אותו במדיה המתאימה לאדם המתאים".

בתחום של נגישות דיגיטלית, ציין מרציאנו, "יש תקינה שמחייבת עד סוף 2016 שכל עסק יהיה נגיש לבעלי לקויות שונות – גם במרחב הדיגיטלי, ולא רק הפיזי. בתחום זה אנו מיישמים את inclusite, פתרון הממיר דפי מידע קיימים בתהליך חצי-אוטומטי למבנה חדש. הוא מאפשר לאוכלוסיות בעלות לקויות שונות לקבל את המידע בצורה המתאימה להם – למשל באמצעות קול, ברייל, פונט גדול ועוד. המערכת מותקנת בהצלחה במדינות רבות בעולם ומסייעת לבעלי לקויות לקבל נגישות מלאה למידע דיגיטלי". מרציאנו סיים באומרו כי "המעבר לארגון דיגיטלי צריך להיעשות במהירות. אנו מאפשרים זאת ללקוחות בעזרת הפתרונות המתאימים כאשר במרכז החזון ניצב, כאמור, הלקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים