Life Sciences של גוגל מתמזגת לתוך אלפאבית – והופכת ל-Verily

החברה הישנה-חדשה אימצה כשם את המילה הארכאית שמשמעותה "באמת" או "בוודאות" ● לפי Verily, השם נבחר בגלל כוונתה "לחשוף תמונה אמיתית של בריאות וחולי"

חברה חדשה, שם ארכאי. Verily

קבוצת Life Sciences של גוגל (Google) לשעבר גדלה והפכה לחברה נוספת ששוכנת לבטחה תחת מטרייתה של אלפאבית אחזקות (Alphabet Inc). החברה אפילו אימצה לה שם חדש ומסקרן – Verily.

כן, החברה הישנה-חדשה בחרה להיקרא בשם שהוא למעשה מילה ארכאית שמשמעותה "באמת" או "בוודאות". השם נבחר בגלל כוונתה של החברה "לחשוף תמונה אמיתית של בריאות וחולי".

Verily עודנה מעסיקה את אותו הצוות שגובש במקור כדי לייצר עדשות מגע לחולי סוכרת, ושביכולתן לנהל מעקב אחר ערכי הסוכר בדם החולים. אלא שכעת הצוות גדל והתווספו לו עוד רופאים, מהנדסים ואפילו פילוסוף צוותי שאמור לסייע לחברה להבין מדוע אנשים עושים את מה שהם עושים.

בסרטון התדמית של Verily במתכונתה החדשה רומז אחד המדענים שבשלב זה בהתפתחות האנושות, בני האדם יודעים יותר על המכונית שבה הם נוהגים מאשר על גופם, ושבכוונת החברה לשנות את המצב הזה.

המיזם הגנטי הבסיסי שהשיקה חברת המקור, Life Sciences, בשנה שעברה, מתכוון להגדיר מה משמעותו של גוף אנושי בריא. מטרתו לקבוע כיצד מציעים רפואה אישית, כזו שתהיה בעלת יכולת לחזות את מצבם הגופני של מטופלים באופן פרטני, כולל איתור והספקת אזהרות ואפשרויות למניעה של חולי שעלול להתפרץ אצל האדם המסוים.

יצוין כי Verily עובדת כבר על פריטים לבישים נוספים, כולל כאלה שיכולים לזהות ולאתר סרטן בשלביו המוקדמים. עוד עסוקה החברה בפרויקטים מחקריים אחרים, שכולם ממוקדי מטרה לרפואה האישית.

בעתיד מתכוונת Verily לאחד כוחות עם חברות חיצוניות לצורך הפיכת הפיתוחים הטכנולוגיים שלה לכלים אמיתיים שיהיו בשימוש מי שבאמת ובוודאות זקוקים להם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים