מטריקס מטמיעה ERP של תפנית באוויס; ההיקף: חמישה מיליון שקלים

המניע לפרויקט הוא תהליך האיחוד של אוויס עם מערך המכירות של כלי הרכב מבעלות קודמת של Certified-UMI, ומטרתו לשפר את השירות ללקוחות החברה

מטריקס

מטריקס החלה בהטמעת מערכת ERP של תפנית באוויס (Avis). הפרויקט, שהחל לפני חודשים אחדים, צפוי להסתיים בסוף 2016. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על חמישה מיליון שקלים.

המניע לפרויקט הוא תהליך האיחוד של אוויס עם מערך המכירות של כלי הרכב מבעלות קודמת של Certified-UMI, ומטרתו לשפר את השירות ללקוחות החברה. המערכת המוטעמת הינה גרסה 7, הגרסה העדכנית של מערכת ה-ERP תפנית – פרי פיתוחה של מטריקס.

את המערכת הטמיעו במערך המכירות של אוויס באמצע ספטמבר. באוקטובר השנה הושלמה ההטמעה גם במערך המכירות של שברולט Certified. הטמעת המערכת, הנעשית בארבעה שלבים, תסתיים בסוף השנה הבאה. מערכת ה-ERP תשרת מאות עובדים ממערך המכירה, השכרה, שירות ומוסכים של החברה.

לשפר את מערך השירות ללקוח

על פי אוויס, המערכת שתוטמע בחברה, תאפשר לשפר את מערך השירות ללקוח, את זמן התגובה לטיפול בלקוח, היא תאפשר ניהול רישום ומעקב מתקדמים אחר קריאות השירות בחברה, הפקת דו"חות, איתור מידע מהיר באמצעות חיפוש פנימי מתקדם, התרעות לטיפולים עתידיים, גישה מרחוק ועוד.

הליך האיחוד של אוויס ומערך מכירת הרכב מבעלות קודמת של Certified-UMI, כולל בין היתר, פריסת סניפים נרחבת בכל הארץ, הגדלת מלאי דגמי הרכב שמציעה החברה ללקוחותיה וכן הרחבת צי הרכבים מבעלות פרטית.

יואב הורוביץ, מנכ"ל אוויס. צילום: יהודה הדרי

יואב הורוביץ, מנכ"ל אוויס. צילום: יהודה הדרי

לדברי יואב הורוביץ, מנכ"ל אוויס, "הטמעת המערכת הינה חלק ממהלך נרחב של שדרוג מערכת השירות והמכירות בחברה. פרויקט ה-ERP יביא לנו כלי ניהולי מתקדם וחדשני, המייעל את ניהול התהליכים בחברה ויסייע לנו להעניק את השירות המתקדם והמהיר ביותר לקהל לקוחותינו".

מנחם ניסנבוים, מנהל חטיבת מערכות עסקיות במטריקס, הוסיף כי "גרסה 7 של תפנית מביאה עמה פתיחות של המערכת, יחד עם אפשרויות החיבור שלה לסביבות העבודה החדשות ב-IT, המובייל והרשתות החברתיות של המשתמשים. זאת, תוך מתן דגש על חוויית ונוחות משתמש, יכולות אנליטיות ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים