נס טכנולוגיות הקימה בישראל מרכז עולמי לשיפור ביצועי מערכות מבוססות אינטרנט

השירותים שיספק המרכז יכללו שיפור ביצועים, שיפור זמני תגובה, וביצוע כיוונון של מערכות אינטרנט ● עומר דרור, מנהל V-Ness, חברת הבדיקות של נס ישראל: "הבדיקות שיבצע המרכז החדש יאפשרו ללקוח לוודא זמינות עסקית של ארגונו בכל עת - דבר שהוא קריטי ביותר בסביבה תחרותית"

נס טכנולוגיות (Ness) הקימה בישראל מרכז  עולמי לבדיקות ושיפור ביצועים של מערכות מבוססות אינטרנט. השירותים שיספק המרכז החדש ינתנו במתכונת של Performance on Demand, ויכללו שיפור ביצועים, שיפור זמני תגובה, וביצוע כיוונון של מערכות אינטרנט.

שירותי המרכז מיועדים לחברות וארגונים הנמצאים לפני עדכון גרסה של מערכת מבוססת תוכנה, עלייה לאוויר של פרויקט הכולל תוכנות שונות, או יציאה בקמפיין שיווקי חדש הכולל מעורבות של אתר אינטרנט. בדיקות המרכז החדש מוודאות אם התוכנה ותשתיות ספק האינטרנט יעמדו בעומס הצפוי.

המרכז מבוסס על התשתית של נס טכנולוגיות, על כלי התוכנה Web Load של RadView – המיועד לבדיקת עומסים באינטרנט, ועל כלי התוכנה Enlight , מתוצרת Evolven – המיועד לניתוח מרכיבי סביבה המשפיעים על סביבת הביצועים.

עומר דרור, מנהל V-Ness, חברת הבדיקות של נס ישראל: "בעולם התחרותי של היום, חברות וארגונים מבקשים לקבל את הביצועים הטובים ביותר ממערכות האינטרנט שלהם. הבדיקות שיבצע המרכז החדש יאפשרו ללקוח לוודא זמינות עסקית של ארגונו בכל עת – דבר שהוא קריטי ביותר בסביבה תחרותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים