CloudZone תייצג את CloudHealth Technologies בישראל

יחידת הענן של מטריקס תשמש כמשווק רשמי של פלטפורמת הניהול וניתוח הנתונים בענן ממקורות שונים

CloudZone

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, המספקת פתרונות ושירותי ענן מתקדמים בסביבת AWS, מכריזה היום על הסכם שיתוף פעולה עם CloudHealth Technologies, המציעה פלטפורמה לניהול, ביצוע אופטימיזציה וניתוח נתונים, תוך איסופם ממקורות מידע שונים בענן.

החברה ממוקמת בבוסטון, מסצ'וסטס, ונתמכת על ידי מספר קרנות מובילות בעולם הפיתוח והענן. שתי החברות נחשבות לשותפות בכירות של AWS, כאשר CloudHealth Technologies כ-Advanced Technology Partner, ו-CloudZone כ-Premier Consulting Partner.

ארגונים וסטארט-אפים המתחזקים תשתית ענן, נאבקים כיום עם כמות הנתונים הדינאמית שמייצר הענן. הפלטפורמה שמציעה CloudHealth Technologies מאפשרת למעשה, איסוף נתונים ממגוון מקורות ישירות מחשבון ה-AWS של הלקוח, וביצוע ניתוח והצגה מלאים של המידע, לכדי מסקנות תפעוליות ושליטה מלאה על הנעשה בפלטפורמה. התוצאה היא סביבת ענן אופטימלית המאפשרת לארגונים ולנותני שירותים להתאים את פעילות הענן ליעדים העסקיים שלהם, תוך הורדת עלויות ושמירה על ביצועים.

"אנו נרגשים להכריז על השותפות עם CloudZone היום", אומר דן פיליפס, מנכ"ל ומייסד שותף ב-CloudHealth Technologies. "כשותף Premier רשמי וספק פתרונות אמזון (Amazon) בישראל, CloudZone קובעים רף גבוה לשירותים מנוהלים. אנו גאים להיות כלולים בתפריט הפתרונות ש-CloudZone מציעה".

דורון רוגוב, מנהל התמיכה הטכנית ב-CloudZone מוסיף כי "אנו תמיד שואפים לספק ללקוחותינו סט פתרונות מלא ככל האפשר, שיאפשר עמידה ביעדים העסקיים ביעילות, תוך שימוש נכון במשאבים וחלוקת עלויות נכונה. השותפות עם CloudHealth Technologies נוצרה כחלק מהתהליך ה-FinOps שאנו מובילים, שמטרתו העיקרית לחסוך בעלויות על ידי חלוקת משאבים חכמה המותאמת לצרכים המשתנים של הארגון. המוצר של CloudHealth Technologies מאפשר לנו לעשות בדיוק את זה – לחסוך ללקוחותינו בעלויות התשתית בעזרת אופטימיזציה של ניהול הנתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים