fone.do: מרכזייה לכל דורש

הכירו סטארט-אפ ישראלי הלוקח את המרכזיות המיושנות אל הדפדפן, ומאפשר בשלוש דקות בלבד להקים מרכזיה טלפונית עסקית מלאה הכוללת את הפיצ'רים המתקדמים ביותר בתחום: פקידת קבלה וירטואלית, ניתוב שיחות, הקלטת שיחות והודעות תא קולי אשר מנותבות ישירות למייל ● מה צריך יותר?

fone.do

הקמת עסק כרוכה בהוצאות רבות. אחד הדברים החשובים בפעילות של חברות חדשות היא הדרך בה הם מתקשרים מול לקוחות ושותפים עסקיים. כולנו מכירים את הסרטים בהם רואים את הטלפון הראשון מלקוח והעברתו דרך מרכזייה מורכבת של שני אנשים בחברה.

רכיב התקשורת משמש היום יותר מאשר מענה טלפוני, ומהווה מרכיב חשוב ומשמעותי בתהליך Marketing automation שחברות עוברות.

fone.do הוא סטארט-אפ ישראלי הלוקח את המרכזיות המיושנות אל הדפדפן, ומאפשר בשלוש דקות בלבד להקים מרכזיה טלפונית עסקית מלאה הכוללת את הפיצ'רים המתקדמים ביותר בתחום: פקידת קבלה וירטואלית, ניתוב שיחות, הקלטת שיחות והודעות תא קולי אשר מנותבות ישירות למייל. עוד מאפשר fone.do ליצור מספר אחד לעסק- אמריקני, קנדי או ישראלי, אשר המענה אליו יכול להתבצע מכל מקום ומכל מכשיר – טלפון, טאבלט, או דסקטופ.

fone.do. צילום: יח"צ

מערכת fone.do. צילום: יח"צ

fone.do פונה לשוק ענק ובלתי מנוצל. שוק הטלפוניה האמריקני מוערך בכ-22 מיליארד דולר לשנה, כאשר 90% ממנו נמצאים עדיין בעידן כבלי הנחושת והטלפונים הישנים. בשעה שעסק אמריקני ממוצע משלם לשנה על שלוחה כ-400 דולר, fone.do יצליח להציע ללקוח הסופי פחות ממחצית המחיר, כ-180 דולר לשלוחה.

fone.do הוקמה לפני שנה. בחברה מועסקים תשעה עובדים ועד היום הושקעו בחברה כמיליון דולר. כיום משתמשים במערכת מאות לקוחות אשר צורפו לגרסת האלפא, ועם ההשקה מצפים בחברה לאלפי לקוחות חדשים. את הסטארט-אפ מובילים היזמים משה מאיר, אפי שפורן ויוסי צוריה, בעלי חברת Flat Planet Phone, המפעילה גם את מותג השיחות הבינלאומי hallo 015, אותו הצילו מקריסה בשנת 2012. עוד בבעלותם שלוש חברות עם רישיון מפעיל מקומי ובינלאומי בארצות הברית ובקפריסין בתחום הטלפוניה. שפורן מכהן כיום כמנכ"ל hallo 015, הפועלת כמפעיל בתחום השיחות הבינלאומיות, ולשעבר כיהן כבכיר בפאקרד בל (Packard Bell) ומיחשוב ישיר. צוריה הוא  ממציא, איש עסקים ויזם, וכיהן במשך יותר מעשרים שנה כ- CTO של NDS אשר נמכרה לפני כשלוש שנים בחמישה מיליארד דולר לסיסקו (Cisco).

משה מאיר, יזם ומייסד fone.do. צילום: יח"צ

משה מאיר, יזם ומייסד fone.do. צילום: יח"צ

רכישת הלקוח

בשיחה עם מאיר, הוא מספר על הפעילות. "את ההוזלה העיקרית אנחנו מצליחים ליצור במה שאנו מכנים 'רכישת הלקוח'. בכל מרכזיה אחרת בעולם, יש צורך לשלוח טכנאי, למתוח כבלים או לפחות להקצות איש תמיכה על מנת להתחבר. ב-fone.do כל ההתנהלות היא מול אתר האינטרנט, מה שמוריד את העלות הראשונית של חיבור הלקוחות ב- 70%, כלומר, הטכנולוגיה חוסכת מאות דולרים על כל שלוחה, חיסכון שאנו מעבירים אל הלקוח ומאפשר לנו להציע את המחירים הזולים בשוק".

אסף יוסיפוב, סמנכ"ל פיתוח ושותף, מוסיף כי "מרכזיה עסקית היא כאב ראש שכל חברה מכירה. חברות משקיעות אלפי דולרים מדי שנה, רק כדי לעשות סדר ולחבר את כל המערכת העסקית לטלפוניה מודרנית. חברות רבות בכלל מתייאשות בדרך, ולראיה, הרוב המכריע של השוק האמריקני עדיין נמצא עמוק בתוך הטלפונים הקוויים, המרכזיות הישנות וכבלי הנחושת. fone.do נכנסת בתווך הזה ויש לה את כל הכלים לעשות מהפכה. בלי טכנאים, בלי שעות של התקנה, אנחנו מסוגלים כבר היום לתת לכל חברה פתרון מיידי של מרכזיה עסקית מושלמת עם כל הפיצ'רים המתקדמים ביותר, במהירות אדירה".

מערכת fone.do. צילום: יח"צ

מערכת fone.do. צילום: יח"צ

על מנת להמחיש את קלות ההפעלה, החברה תספק בתקופה הקרובה את שירותיה בחינם לסטארט-אפים ישראליים. במסגרת המבצע יוכלו הסטארט-אפים להצטרף ל-Fone.do, ליהנות מכלל הפיצ'רים הייחודיים של המערכת, ללא הגבלה. כהטבה ייחודית תספק fone.do למצטרפים שיחות חינם לארץ ולחו"ל, ממספר אמריקני או ישראלי, במשך שנה שלמה.

נקודת מבט

fone.do מציע פתרון טלפוניה חכם ונוח לחברה שמאפשר לה לקבל את השירותים המתקדמים ביותר, בדומה לשירותי אחסון בענן, או שרתים בענן, שירות זה מאפשר גידול על פי צורך וחסכון דרמטי בעלויות.

השימוש במערכת אינו רק שיווקי ותדמיתי, אלא יכול בשימוש הנכון להוות מנוע מכירות מוצלח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים