"ארגונים בארץ ובעולם טרם הפנימו את התועלות שבמערכות HyperConverged"

כך אמר דורון קמפל, מייסד ומנכ''ל SimpliVity ● עוד הסביר קמפל כי משימת החברה היא "לפשט את תחום תשתיות ה-IT, ולתת פתרון דמוי ענן מבחינת פשטות ועלויות"

דורון קמפל, מייסד ומנכ''ל SimpliVity. צילום: קובי קנטור

"מנמ"רים בארגונים עוד לא הפנימו את התועלות התפעוליות והכלכליות הטמונות בהטמעה של מערכות IT אחודות ומוכללות לעומק, HyperConverged. יש עוד דרך ארוכה לעשות". כך אמר דורון קמפל, מייסד ומנכ"ל SimpliVity.

קמפל דיבר בשולחן עגול שערכה SimpliVity ישראל. המפגש, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ה'), באולם יס פלאנט ראשון לציון. את המפגש הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג הקבוצה.

"יש הרבה חברות סטארט-אפ בארץ ובעולם", אמר קמפל, "אלא שאחת ההבחנות היא שב-15 השנים האחרונות, לא באה חדשנות בעולם תשתיות ה-IT. כל החברות שהנפיקו חדשנות, נרכשו על ידי ענקיות המחשוב: 3Par, Data Domain, VMware, ואחרות".

"זמן הפיתוח של כל החברות הוא בין 18 ל-24 חודשים, עד להשקת המוצר", הסביר. "הסיבה היא, שקרנות הון סיכון מגבילות את מסלול ההמראה של החברות. הדבר פוגע באיכות הפתרון המוצע. אנחנו, לעומתן, התחלנו בספטמבר 2009 – ואילו התחלנו למכור מוצר באפריל 2013, משמע השקענו בפיתוח 43 חודשים. משך ה'אפייה' היה ארוך יותר". בנוסף, ציין, "רוב התשתית היא פיתוח עצמי של החברה".

משימת החברה, אמר קמפל, "היא לפשט את תחום תשתיות ה-IT, ולתת פתרון דמוי ענן מבחינת פשטות ועלויות".

מערכות IT לא דיברו האחת עם השניה

מספר המערכות של SimpliVity שהוטמעו בארגונים בעולם ובארץ, אמר קמפל, עולה על 3,000, דבר שנעשה באמצעות 900 שותפים. ההשקעה בחברה עומדת על 276 מיליון דולר, כאשר אחד המשקיעים, קרן הון סיכון, הטמיע את SimpliVity "ו-100% מהמערכות והאפליקציות שלו רצות על המערכת שלנו".

בעבר, אמר קמפל, "המחשוב התאפיין במארזים נפרדים, מערכות IT לא דיברו האחת עם השניה, לא היתה הקצאת משאבים טובה של משאבי המחשוב. נדרש שיתוף ממאגר אחד של משאבי מחשוב – לטובת הקצאה יעילה שלהם. נדרש מישהו שיפתור את בעיית הטיפול בנתונים מההתחלה, לטפל בדה דופליקציה (מניעת שכפול נתונים) ובדחיסה של נתונים ברמה הגרעינית המתאימה. יש לטפל באופן מוכלל בהגנת הנתונים, ביעילות הטיפול בהם, בביצועים, ובניהול אחוד וגלובלי".

"אנו רוצים לספק את הטוב מכל העולמות כאשר כל תשתית ה-IT רצה בכל מקום, בענן או ב'בית' – על כל מארז שרתי X86", אמר קמפל. "רוב הקניין הרוחני שלנו הוא בתוכנה. אנו מפחיתים 66% מעלויות התפעול, הרכישה והתחזוקה של תשתיות ה-IT. פיתחנו תוכנה שבמכה אחת עושה דה-דופליקציה, דחיסה ומיטוב של WAN – במקום אחד".

לדבריו, 95% מלקוחות החברה רואים שיעור דחיסה של הנתונים הארגוניים פי חמישה, כאשר השיעור הממוצע של הדחיסה עומד על יחס של 1:40, והוא יכול להגיע עד 1:100". עוד נתון אותו קמפל הציג, הוא לפיו 65% מהלקוחות, שמחזורם השנתי פחות משני מיליארד דולר, מריצים 100% מהאפליקציות שלהם על גבי תשתיות SimpliVity. לדבריו, "שליש מהלקוחות רואים יעילות פי 100, מחצית מהלקוחות רואים שיפור ביצועים של 50%".

"אנו מספקים 'איחוד 3.0': פשטות ועלויות כמו בענן, ומצד שני יכולות של ארגוני אנטרפרייז בהיבט ההרצה של האפליקציות", אמר קמפל. "בכל רבעון, המכירות שלנו צומחות ביותר מ-50%. יש לנו לקוחות מהגדולים בעולם: גאפ (GAP), ווסטינגהאוס (Westinghouse ), ימאהה (Yamaha), ורייזון (Verizon) ו-T-Mobile".

הוא ציין כי החברה, בשלוש שנות פעילותה, צמחה מהר יותר בהשוואה לחברות IT שצמחו הכי מהר. "אנחנו חברת תשתיות ה-IT שהגיעה לשווי של מיליארד דולר הכי מהר אי פעם – בתוך 23 חודשים, כך קבע מורגן סטנלי (Morgan Stanley)", אמר.

"אי אפשר לבנות גורד שחקים אם לא חפרת תשתיות מספיק עמוקות", סיכם קמפל. "והעלויות שלנו זולות לעתים מול עלויות העברת מערכי מחשוב לענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים