השבוע ב-Kickstarter: השמיכה החדשה וגוף התאורה שיסדרו לכם את החיים

רוצים להכיר את ההפתעות החדשות בשוק? בא לכם להשקיע לפני כולם במה שהולך להיות העתיד? מדור חדש מציג לכם את הפרויקטים הכי חמים של פלטפורמת מימון ההמונים, ואם השתכנעתם - פרגנו ותהיו חלק ממה שישנה את העולם

כל מה שנוצץ. Kickstarter

ימים של חורף, או אם נתייחס למזג האוויר הישראלי – אז ימים שבהם קר מהרגיל, הם הזמן המושלם להתחפר בשמיכה ולא לצאת משם. אך לפעמים כשנשארים שם יותר מדי, אנשים מתחילים לתהות אם הריח שיוצא מהחדר הוא סימן קל לכך שנרקבתם בפנים ושכנראה נעים לכם בזוהמה של עצמכם. האם זה מצב? רובנו יסכים שכן. ובכל זאת, הנה מוצר מדליק לכל העייפים או הבטלנים, או אלה שאוהבים להתפנק בתוך השמיכה אך בא להם לצאת מתוכה יותר רעננים, ופחות ספוג אמבטיה לח.

ה-Super Fleece היא שמיכה איכותית ומודרנית למיטה שלכם. היא עוצבה כך שתרגישו כאילו אתם עטופים בקטיפה משל חייכם הם משחקי הכס, אך יחד עם זאת שגם תהיה לכם נוחה ומוכרת כמו הסווטשרט האהוב עליכם. וכל זה כאשר היא עשויה וכוללת את כל היתרונות הטכניים וביצועיים שנעשים בביגוד רגיל.

Super Fleece. חם ונעים בכל מקום בו תהיו

Super Fleece. חם ונעים בכל מקום בו תהיו

השמיכות המסורתיות הן לחלוטין עבר-זמנן, See You Later Alligator. רוב שמיכות הכותנה בהן אנו משתמשים הן ממולאות נוצות, אינן ניתנות לכביסה, ובדרך כלל גם לא נעדרות ריח הנצמד אליהן לנצח נצחים, ולא – ברוב המקרים לא מדובר על ריח טוב. כמו כן, אם משהו נשפך עליהן מדובר לרוב בכתם שנשאר, ומבחינה עיצובית, ההדפסים בדרך כלל נצמדים לשיעמום האינסופי של ריבועים ומעוינים בסיסיים.

ה-Super Fleece לעומת זאת, כולל דפוסים אורגניים יפים, והשמיכה עשויה עם אותם החומרים המשתמשים בהם לבגדי ספורט, אימונים, ופעילות-חוץ. ולמה, אתם שואלים? כי חומרים אלה בבגדים נועדו במיוחד כדי לשמור אתכם יבשים ולא ספוגי זיעה או מסריחים כאשר אתם פעילים, וה- Super Fleece מציעה את אותן הטבות כאשר אתם ישנים. כך לא תזיעו בתוכה, לא תסריחו אותה, ובכל זאת אם תרצו, למרות שכנראה לא תצטרכו, תוכלו לכבס אותה בכיף.

השמיכה מגיעה בכמה צבעים מדליקים, וזמינה באופן בלעדי ב-Kickstarter. כמו כן, ניתן לעשות שילוב צבעים לבחירתכם, כן שיתאים לסגנון שלכם.

מידות השמיכה מתחלקות לשמיכת יחיד, Queen Size ו-King Size. כל אחד וכמה שהוא מרגיש מלך.

חשוב לציין כי השמיכה דוחה מים, ואפילו לאחר 20 כביסות, היא עדיין תשמור על יותר מ-80% מאיכותה. ובינינו – מי מכבס כל כך הרבה את השמיכה שלו? מה בדיוק אתם עושים איתה?

יעד הפרויקט הינו 15 אלף דולר. עד כה גויסו כמעט 210 אלף דולר, כאשר נותרו לפרויקט עוד 39 ימים. כן, כן, כולם רוצים שמיכה שווה!

המחירים נעים על פי גודל השמיכה בה אתם חושקים, בין ה-120 לדולר לשמיכת יחיד, ועד 200 דולר למלכים שביניכם. משלוח לארץ עומד על 30 דולר נוספים, אבל היי – קר בחוץ, אז מתפשרים או מתפנקים?

אני בכל אופן כבר עם האשראי ביד. מה איתכם?

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

Mstick: גוף תאורה אחד עם שימושים רבים אין ספור

Mstick הוא מקל תאורת LED, כאשר המשתמש יכול לבחור קטגוריות ממוכנות לשימוש או להתאים אישית את האור בהתאם למצבים כאלה או אחרים.

השליטה ב-Mstick הינה קלה לשימוש והפונקציות השונות שלו מתאימות לפעילויות יומיומיות. למשל, אם במקרה אתם רוכבים על אופניים או רצים בלילה, Mstick ישמור עליכם בטוחים ויהפוך את החוויה שלכם למהנה יותר – אתם פשוט לוחצים על "Sports Light" באפליקציה, והופ – הוא מאיר את דרככם. או אם שמתם תבשיל על האש ואין לכם טיימר, נחשו מי מוכן לזכור מתי אתם צריכים להוריד את הסיר? כמו כן הוא מלא אנימציות אותן תוכלו לנפנף בפני אחרים ולספר להם כמה אתם אוהבים אותם… או לא.

Mstick. שומר עליכם, עוזר לכם, מכייף איתכם

Mstick. שומר עליכם, עוזר לכם, מכייף איתכם

בנוסף, חלק מפונקציות עיקריות אחרות של Mstick הם עיצוב תאורה על פי מוסיקה, סלפיז נושאיים, שעון מעורר, תאורת אווירה, תחזית מזג אוויר – לא חסר!

Mstick מבחין בתנועות שלכם עם G-sensor. ה-Mstick באופן אוטומטי משנה את צבעים ואנימציה כאשר הוא מזהה שינוי בתנועה שלכם. אם נחזור לענייני האופניים, זה מאפשר לרכיבה בטוחה יותר כאשר האור הופך לאדום כשאתם נעצרים והופך שוב ללבן כאשר אתם חוזרים למצב נסיעה.

כמו כן, אפשר להשתמש בשעון החכם למי שיש, למשימות פשוטות כמו הפעלה וכיבוי ומצבי שינוי פונקציה. אפליקציית Mstick תומכת iPhone 5 ומעלה, Galaxy S4 ומעלה, ו-Nexus 5 ומעלה עם בלוטות' 4.1.

יעד הפרויקט הינו 50 אלף דולר, והוא עומד כעת על 72,300 דולר, כאשר 21 ימים עוד לפניו.

למי שמתחשק לו להשתעשע בתאורה בכל חלק ורגע מחייו, התענוג יעלה לכם כ-66 דולר כולל משלוח.

לעמוד הפרויקט לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים