מיכיל ואן דר קרון, קומוולט: "יש להעביר את המיקוד מהגיבוי – לניהול המידע"

לדברי ואן דר קרון, "ארגונים נדרשים להגן על המידע, להנגיש אותו, לדאוג שהוא הולם את הרגולציות, ולוודא שניתן לשתף אותו" ● עוד הבהיר כי "גיבוי זה כמו ביטוח: אתה שונא לשלם עליו, אבל אתה רואה את הערך שלו רק כשקורה אסון"

מיכיל ואן דר קרון, CTO קומוולט. צילום: קובי קנטור

"גיבוי הוא חשוב, אבל הוא כבר לא העיקר. על ידי שינוי ההתייחסות למידע, ניתן להפיק ממנו יותר ערך עסקי. לכן, כל ארגון, בכל מגזר, נדרש להעביר את המיקוד שלו מהגיבוי – לניהול המידע". כך אמר מיכיל ואן דר קרון, CTO קומוולט (CommVault) לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזה"ת ואפריקה).

ואן דר קרון דיבר בכנס הלקוחות השנתי שערכה קומוולט ישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים היום (ב'), במרכז הכנסים אווניו, קריית שדה התעופה, הנחה אותו איש התקשורת עוזי מירון, והשתתפו בו יותר מ-500 לקוחות החברה בארץ ושותפיה העסקיים.

לדברי ואן דר קרון, "ארגונים נדרשים לפלטפורמה לניהול מידע ככזה המהווה נכס אסטרטגי לארגון. עליהם להגן על המידע, להנגיש אותו, לדאוג שהוא הולם את הרגולציות, ולוודא שניתן לשתף אותו". הוא הוסיף כי "האתגרים הללו יותר מורכבים כיום, שכן המידע מצוי באופן מבוזר, בסביבות IT שונות, פיסיות ו-וירטואליות, בעולם הנייד, ובענן ההיברידי".

"גיבוי זה כמו ביטוח: אתה שונא לשלם עליו, אבל אתה רואה את הערך שלו רק כשקורה אסון", הסביר ואן דר קרון. "אלא שהיום נדרש לתת למידע מעטפת הכוללת יותר מאשר גיבוי בלבד".

"השיח על המידע נמשך", אמר ואן דר קרון, "והוא כולל השפעות שונות: מחשוב ענן, העולם הנייד, ריבוי המידע והצורך בחידוש מערכות המורשת. כל אלה מעלים צרכים חדשים לגבי המידע". כך, פירט, "נדרש שהמידע יעבוד על מגוון של תשתיות שתהיינה מבוססות קוד פתוח, יש צורך ביכולות שחזור חדשות, הגיבוי המסורתי כבר לא עונה על צורכי המחר. ארגונים נדרשים ליכולות ניתוח גדולות ועמוקות יותר, עם יכולות גישה רחבות ומקיפות יותר, עם שיתופיות ממשל מידע וניראות".

ואן דר קרון סיכם באומרו כי "נדרשת שליטה מעמיקה יותר על המידע. הדבר דורש היערכות מוקדמת, לצד הטמעה של פלטפורמה לניהול המידע. על פלטפורמה שכזו להיות חוצת ארגון – ללא כל קשר לתשתיות מתחת. רק בדרך זו תתקבל נקודת מבט אחת, כוללת, על כלל המידע, מיקומו ומצבו".

"אי אפשר לעשות את מה שניתן היה לעשות בעבר"

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל, פתח את האירוע ואמר כי "על מנת לתת מענה נכון יותר בעולם הדינאמי כיום, נדרשת פלטפורמה המאפשרת ניהול חכם של המידע, עם הגנה".

"כיום אי אפשר לעשות את מה שניתן היה לעשות בעבר – לא לעשות דבר", אמר נוני. "הדינאמיות מחייבת ארגונים לעשות מעשה. המגמה התהפכה: אם לא נעשה היום – לא נהיה מוכנים לדבר הבא מחר".

שי נוני, מנכ''ל קומוולט ישראל. צילום: קובי קנטור

שי נוני, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: קובי קנטור

"המנכ"ל רוצה מהמנמ"ר שה-IT יניבו לו ערך עסקי לארגון, על מנת שהארגון יוכל להיות תחרותי", אמר נוני. "לשם כך נדרש שינוי, ומי שימתין עם השינוי, ימצא עצמו מסובך בעתיד".

לדברי נוני, "ארגונים מכל מגזרי התעשייה, מתמודדים עם אותה בעיה – הטיפול במידע. יש להם נתונים, אלה הולכים וגדלים, אך הם לא מספיק מנצלים נתונים אלה כדי להפוך אותם למידע שניתן להפיק ממנו ערך. יש לנהל אותם ונדרש לשמור עליהם".

"יעד המנמ"ר הוא לשלוט במידע, להגן עליו, להבין איפה הוא נמצא, מי ניגש אליו, ואיך לשנע אותו מאתר לאתר", אמר נוני. "זה מייצר הזדמנות גדולה לקומוולט. יש לנו פלטפורמה אחודה. אנו תופסים את המידע ישירות מהאחסון ומאפשרים לקטלג אותו על ידי מנוע אינדקס אחוד המאפשר חיפוש ושחזור מידע מכל שכבת אחסון בארגון, מהאחסון הראשי דרך מערכות הגיבוי לדיסק ועד לשכבה הארכיונית בקלטות או בענן. כלומר כלל מערכות המידע מכוסות כולל מערכות היסטוריות. אנו מחברים בין סוגי המידע, בלא הפרדה בין מערכות".

הוא סיים בציינו כי "נמשיך להגדיל את נתח השוק על ידי צירוף לקוחות חדשים והרחבת סל הפתרונות ללקוחות הקיימים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים