גיל דון, מנכ"ל וריטאס: "חזרנו לשוק הישראלי במלוא העוצמה"

דון הוסיף ואמר כי "באנו להראות ללקוחות שיש לנו חזון חדש - רצינו לתת להם את הביטחון שלא נעלמנו" ● אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים בווריטאס העולמית, סיפר על חשיבות השותפים עבור החברה: "המטרה האסטרטגית שלנו היא להפוך אותם לטובים יותר, חזקים יותר ורווחיים יותר - כדי שיוכלו להמשיך לגדול ולצמוח"

28/10/2015 10:22
גיל דון, מנכ"ל וממקימי ספליט איט. צילום: ניב קנטור

"אחרי שהחברה נקנתה בשמונה מיליארד דולר וההיפרדות מסימנטק (Symantec) באנו להראות ללקוחות שיש לנו חזון חדש. רצינו לתת להם את הביטחון שלא נעלמנו, ואנחנו מראים להם שאנחנו פה", אמר גיל דון, מנכ"ל וריטאס (Veritas).

דון אמר את הדברים במסגרת כנס השותפים העסקיים של החברה. הכנס נערך בהפקת אנשים ומחשבים באולם רייברסייד בתל אביב, על גדות נהר הירקון, בנוכחות כ-100 שותפי האנטרפרייז והמיד-מרקט.

לדבריו, החזון החדש של וריטאס כולל שני רובדים מרכזיים. "עם הרכישה נכנסנו לעולם ה-Next generation information management. יש לנו מאות לקוחות בישראל ויותר מ-20 שותפים, כשהמטרה היא להגדיל את הביזנס שלהם. זאת, בין היתר, באמצעות זמינות המידע וקבלת תובנות ממנו – למנף את המידע של הארגון".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

מייעלים ומפשטים תהליכים

אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים וערוצי הפצה למדינות המתפתחות בווריטאס העולמית, סיפר על חשיבות השותפים העסקיים עבור החברה. "במהלך הכנס הצגנו להם איך אנחנו מייעלים ומפשטים תהליכים, וכמובן משיגים רווחים לשותפים. המטרה האסטרטגית שלנו היא להפוך אותם לטובים יותר, חזקים יותר ורווחיים יותר – כדי שיוכלו להמשיך לגדול ולצמוח", אמר.

אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים וערוצי הפצה למדינות המתפתחות בווריטאס העולמית. צילום: ניב קנטור

אמית שטרק, מנהל השותפים העסקיים וערוצי הפצה למדינות המתפתחות בווריטאס העולמית. צילום: ניב קנטור

לדברי שטרק, וריטאס היא שחקן מרכזי בשוק ניהול ידע. "הקהל הגדול שהגיע מאמין בנו, אחרי שנים שהיינו תחת סימנטק. החברה הבינה כי נדרשים פתרונות אג'יליים, ולכן אנחנו לא מציעים רק פתרונות בעולמות ניהול האחסון והגיבוי".

שטרק התייחס באירוע לתכנית השותפים החדשה של החברה. "אנחנו הולכים להעלות את התגמול לשותפים – חשוב לנו שהם ירוויחו כסף. זו לא בושה להגיד את זה. לכן אחד הדברים ששמנו עליהם דגש זה איך אנחנו שומרים על רווחיות גבוהה, כדי שהם יוכלו להשקיע בכוח אדם ובתהליכי מכירה יותר מורכבים", הסביר.

שינויים ורעידות אדמה

הוא התייחס גם לשוק הישראלי. "בשנתיים האחרונות קרו בסניף כאן לא מעט שינויים ורעידות אדמה. ברור לנו בהנהלה מה קרה ולנו יש מחויבות ללא סייגים לשנות את צורת ההתנהלות. מה שהיה היה, אנחנו לא מטאטאים זאת. נהפוך הוא".

שטרק סיכם ואמר כי "בימים אלו מוגשת לאישור תכנית מיוחדת שתתן מענה לכמה נושאים. בין היתר, נגביר את התחרותיות והגישה למקומות חדשים. נהיה הרבה יותר אגרסיביים ומחויבים לכם, הלקוחות, בין אם זה במחירים, בתמיכה ועוד".

גרת' הנספורד, סגן נשיא וריטאס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. צילום: ניב קנטור

גרת' הנספורד, סגן נשיא וריטאס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה. צילום: ניב קנטור

גרת' הנספורד, סגן נשיא וריטאס לאזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA), הוסיף על החשיבות בשימוש נכון במידע. "דיברנו עם השותפים על איך אנחנו עוזרים להם וללקוחות. כשאנחנו מדברים על מידע, צריך להפריד בין הדברים. לפי הערכות, בעתיד הקרוב רק 1.5% מהמידע יהיה רלוונטי, כלומר נגיש וכזה שניתן לעשות בו שימוש. למקום הזה אנחנו נכנסים ואומרים ללקוחות מה ואיך לעשות כדי לייעל תהליכים, להפיק את המיטב מהמידע ולצמצם את הוצאות הכספים על חילוץ המידע והפקת תובנות ממנו, כך שהלקוחות יתעלו אותם למקומות אחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים