"קצב המעבר לענן הולך וגדל; יש שינוי באוויר"

כך אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1 ● היא ציינה בכנס פורום C3 בברלין כי "200 קיבוצים כבר העבירו את מערכות המידע שלהם לענן"

גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1. צילום: קובי קנטור

"קצב המעבר לענן במגזרים שונים במשק הולך וגדל. יש שינוי באוויר", כך אמרה גילי שלזינגר-מורן, סמנכ"לית השיווק של One1.

שלזינגר-מורן דיברה בפנל שעסק בחדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית ונערך במסגרת ועידת פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה בברלין. הנחו את הפנל עו"ד שמוליק חכים, המנכ"ל והבעלים של Smart mind ומוביל תכני הוועידה, ופלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי שלזינגר-מורן, המעבר לענן מורגש בקרב מגזרים בולטים, כמו הקיבוצים. "להערכתי, כ-200 קיבוצים כבר העבירו את מערכות המידע שלהם לפלטפורמת הענן בעזרת מערכות של One1, שמלווה את המגזר הזה מזה שנים רבות".

היא דיברה על עולם התוכנה כשירות ואמרה כי "זו מהפיכה של ממש ואין חולק על כך ש-Salesforce חוללה אותה. היא סמן ימני בענן". שלזינגר-מורן ציינה כי Salesforce בולטת גם בחדשנות בעולם הרכב, "עם פרויקטים במרצדס, כמו גם בתחום האינטרנט של הדברים".

עו"ד שמוליק חכים, המנכ"ל והבעלים של Smart mind. צילום: פלי הנמר

עו"ד שמוליק חכים, המנכ"ל והבעלים של Smart mind. צילום: פלי הנמר

פרויקט להקלה על התנועה בתל אביב

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו, דיברה על נושא העיר החכמה והפעולות המתבצעות בעיר בתחום זה. היא ציינה כי במסגרת זו, העירייה מתכננת פרויקטים שיקלו על התנועה בתחומה.

"התוכנית מבוססת על כלכלה שיתופית, ובמסגרתה אנחנו מפתחים פתרונות שיקלו על ההתנהלות של הנהגים, איתור מקומות חנייה, עומסי תנועה נקודתיים ועוד", אמרה שכטר. היא ציינה כי בפתרונות אלה משולב פרויקט הדגל של העירייה, דיגיתל, שכבר נמצא בשימוש של 120 אלף תושבים. לדבריה, ההצלחה של הפרויקט מבוססת על כך שהתושב יכול לקבל מידע ממוקד בנושאים שונים שקשורים לאזור מגוריו או לפי הפרופיל האישי שלו.

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו. צילום: קובי קנטור

ליאורה שכטר, מנמ"רית עיריית תל אביב-יפו. צילום: קובי קנטור

"אלמנט החדשנות שלנו נשען לא מעט על שיתופי פעולה עם גורמים חיצוניים, כולל עם סטארט-אפים", אמרה שכטר. "תל אביב רוצה את הסטארט-אפים וכבר כיום אנחנו עוזרים לכ-200 חברות, שמקבלות מאתנו חללים לעבוד בהם ומצידן מציעות לנו פתרונות שלא פעם אנחנו מאמצים".

שתי מגמות במעבר של ארגונים לדיגיטל

דובר נוסף בפנל היה משה מורשת, סמנכ"ל המכירות של טלדור. הוא אמר כי "אני רואה שתי מגמות בכל הנוגע למעבר לדיגיטל: המעורבות של מנהלי השיווק והידוק הקשרים עם הסטארט-אפים".

לדבריו, "מנהלי השיווק רוצים להיכנס לעולם הדיגיטלי והאתגר הוא שילוב ושיתוף פעולה בינם לבין המנמ"רים, כדי לחבר את עולם הדיגיטל למערכות הליבה שלהם".

משה מורשת, סמנכ"ל המכירות של טלדור

משה מורשת, סמנכ"ל המכירות של טלדור

באשר לשיתוף הפעולה עם הסטארט-אפים אמר מורשת כי "יש בימינו טכנולוגיות מדהימות. הארגונים קשובים להן ומיישמים טכנולוגיות חדשניות, ואנחנו מסייעים להם".
הוא ציין כי "טלדור משתפת פעולה עם המגזר הפיננסי בכל מה שקשור למעבר לווב – מגמה חשובה ומרכזית כיום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים