לנובו השיקה שני מחשבים מבוססי Windows 10

אחד מהם הוא ה-YOGA 900, הדור החדש של ניידי האולטרה-בוק ההפיכים שלה ● השני, YOGA Home 900, הוא מחשב שולחני בסגנון "הכול כלול", שמכיל סוללה פנימית שמאפשרת לנייד אותו בתחומי הבית

מחשב ה-YOGA 900 של לנובו

לנובו (Lenovo) הצטרפה אתמול (ב') לרשימת החברות שמכריזות על מחשבים חדשים המבוססים על Windows 10. כמו החברות האחרות, היא משתפת פעולה עם מיקרוסופט (Microsoft) עצמה.

היצרנית הסינית השיקה שני מוצרים חדשים, שניהם תחת מותג ה-YOGA, שהפך לסימן ההיכר שלה למוצרים שנחשבים ליוקרתיים. הראשון הוא הדור החדש של ניידי האולטרה-בוק ההפיכים YOGA 900. השני הוא ה-YOGA Home 900, מחשב שולחני בסגנון "הכול כלול", שמכיל סוללה פנימית שמאפשרת לנייד אותו בתחומי הבית, לפחות.

על פי לנובו, ה-YOGA 900 הוא המחשב ההפיך הדק ביותר בשוק מבין אלה שמבוססים על מעבדי ה-Core i של אינטל (Intel), עם עובי של 14.9 מ"מ בלבד. הוא מציע מסך 13.3 אינץ' ברזולוציה גבוהה במיוחד, של 3,200 על 1,800 פיקסל, ומגיע עם 8 או 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. הכונן הפנימי הוא כונן SSD של סמסונג (Samsung), בנפח של 256 או 512 ג'יגה-בייט. מעבר לכך הוא מצויד בזוג רמקולים של JBL. המעבד המותקן במכשיר הוא Core-i7 מהדור השישי של אינטל.

עוד מספרים בלנובו שהם שיפרו את הציר של המחשב, שהפך לאחר מסימני ההיכר שלו – ציר רצועת השעון, שמורכב מיותר מ-800 חלקים שארוגים זה לתוך זה. לפי החברה, המעבר בין מצבי העבודה השונים קל ומהיר יותר כעת.

המחיר ההתחלתי של המחשב הוא 1,199 דולר והוא זמין למכירה בצבעי כתום, כסף וזהב.

ה-YOGA 900 Home הוא מחשב חדש לחלוטין של החברה, שמצויד במעבד מהדור החמישי של מעבדי ה-Core מבית אינטל, כמו גם במסך בגודל 27 אינץ', ברזולוציה של 1,920 על 1,080 פיקסל. הוא מגיע עם 8 גיגה-בייט זיכרון RAM, כונן SSD בנפח של 256 ג'יגה-בייט ועם אפשרות להתקנת כרטיס תצוגה GeForce 940A מבית NVIDIA.

הייחוד של המחשב הזה הוא האפשרות לשנע אותו ברחבי הבית, גם הרחק משקעי החשמל. זאת, בזכות סוללה פנימית שיכולה לספק עד שלוש שעות עבודה. כמו כן, הרגליות מתקפלות בקלות פנימה, כדי לאפשר להשתמש במחשב כטאבלט ענק לכל דבר, עם הנחתו שטוח על השולחן.

המחיר ההתחלתי של ה-YOGA 900 Home הוא 1,549 דולר, והוא יהיה זמין מסוף החודש הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים