מהו הקמפיין החדש של חברות המחשוב: PC Does Whaaat?

עקב דיווחי חברות מחקר השוק על המשך ההידרדרות במכירות המחשבים, החליטו הטופ-5 של ענקיות המחשוב, במיוחד לאור תקופת מכירות החגים ההולכת ומתקרבת, לצאת במסע פרסום לקידום המחשבים האישיים

PC Does Whaaat?! הקמפיין החדש בקרוב אצלכם

על רקע הדיווחים של חברות מחקר השוק על המשך ההידרדרות במכירות המחשבים, הודיעו חמש החברות המובילות הפועלות בתחום על קמפיין חדש לקידום ה-PC, במיוחד לאור תקופת מכירות החגים ההולכת ומתקרבת.

מיקרוסופט (Microsoft), שרוצה לקדם את מערכת ההפעלה החדשה שלה Windows 10, אינטל (Intel) שרוצה להגדיל את מכירות מעבדיה באופן כללי ושל ה-Core מהדור השישי בפרט, יחד עם שלוש היצרניות המובילות שמוכרות מחשבי Windows, קרי HP, לנובו (Lenovo), ודל (Dell), הודיעו בסוף השבוע על ייזום מסע פרסום משותף, שמטרתו להזמין צרכנים ברחבי העולם לחוות את החדשנות שמציעים המחשבים החדשים שנמצאים כיום בשוק.

מסע הפרסום ירוץ בטלוויזיה, באינטרנט וברשתות החברתיות, וילווה בפרסומות בשפה המקומית.

מספרים את הסיפור ביחד

תחת הכותרת PC Does Whaaat, הנקודות העיקריות במסע הפרסום הן היכולת של המחשבים לעבוד שעות ארוכות ללא חיבור לחשמל, רזולוציה גבוהה יותר שמאפשרת ליהנות מסרטים וממשחקים בגרפיקה ששופרה בצורה קיצונית לעומת מחשבים בני חמש שנים, האפשרויות שמציעים מחשבי ה-2-ב-1 שיכולים לשמש גם כטאבלטים, וכן היכולות החדשות של מערכת ההפעלה, כולל כניסה מאובטחת למחשב ללא שימוש בהקלדת סיסמה.

החברות גם הקימו אתר אינטרנט, בו יוכלו הרוכשים הפוטנציאליים למצוא קישורים לחומרים, מידע וכן קישורים למחשבים של החברות שכבר מוצעים למכירה.

"אנשים קונים התקנים משולבים הכוללים את מערכת ההפעלה, מעבדים ומארזים. עם חדשנות משמעותית וחסרת תקדים בקטגוריית המחשבים האישיים, רק הגיוני שנספר את הסיפור יחדיו", אמר סטיבן פאנד, מנהל שיווק ראשי של אינטל.

"עם Windows 10, המחשב האישי המודרני מציע עידן חדש של חדשנות. לכן ראוי שהשחקנים העיקריים בתעשייה ישלבו כוחות בקמפיין אחד שיגביר את המודעות לחומרה ולתוכנה החדשניות המניעות את השינוי", אמר כריס קפוסלה, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק הראשי של מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים