צעד ראשון למנכ"ל גוגל החדש: קידומים משמעותיים לעובדים

במייל ששלח סונדאר פיצ'אי ולראשונה מאז מונה לתפקידו, בישר כי העניק קידום נחשק לשלושה סגנים בכירים ביחידות החשובות: הפרסום והאנדרואיד

סונדאר פיצ'אי, מנכ"ל גוגל

לראשונה מאז מונה לתפקידו כמנכ"ל גוגל (Google) החדש, תחת תאגיד העל אלפבית (Alphabet), החל סונדאר פיצ'אי בגל קידומים בחברה. במייל ששלח פיצ'אי לעובדי גוגל, בישר המנכ"ל כי העניק קידום נחשק לשלושה סגנים בכירים ביחידות החשובות, הפרסום והאנדרואיד.

ניל מוהן, סגן נשיא גוגל למודעות תצוגה ווידיאו, אמור לתפקד מעכשיו כסגן נשיא בכיר ביחידה, והירושי לוקהיימר, עד כה סגן נשיא בצוות אנדרואיד, הוא מעכשיו סגן נשיא בכיר לאנדרואיד, Chrome OS ו-Chromecast. פיליפ שינדלר, סגן נשיא בכיר זמני ביחידת הפרסום, שהחליף את קצין העסקים הראשי אומיד קורדסטני שפרש, מצטרף אף הוא לשלושת המינויים החדשים ויאייש מעתה את תפקיד סגן נשיא בכיר של יחידת המכירות והמבצעים של גוגל. עוד העניק פיצ'אי מבחר קידומים נוספים לעובדי גוגל אחרים, אשר זכו להתהדר בתוספת המכובדת "סגן נשיא".

לוקהיימר מועסק בגוגל כבר משנת 2006, ונודע במהנדס מוכשר. חשוב מכך, לוקהיימר נחשב כנאמן במיוחד לפיצ'אי, שניהל בעצמו את האנדרואיד והכרום בטרם מונה לתפקיד המנכ"ל לפני שנה, באוקטובר 2014. מוהאן – שיוסיף לתפקד מתחת לסרידהר ראמאסוואמי, סגן מנהל בכיר ביחידת הפרסום והמסחר של גוגל – נחשב גם הוא לדמות מפתח בחברה. הוא הצטרף לענקית החיפוש כשזו רכשה את החברה שלו, DoubleClick, ומאז מנהל את יחידת מודעות התצוגה והווידיאו הנהדרת של החברה בהצלחה יתרה.

מוהן הפך במהלך השנים למעורב באופן גורף בכל הקשור בעסקי הווידיאו והיוטיוב (YouTube), והוא נחשב לדמות מוכרת וידועה בתחום הפרסום העולמי. בנוסף זכה מוהן, שנחשב למנהל מבוקש במיוחד בעמק הסיליקון, לחיזור מצד שמות מרשימים כמו טוויטר (Twitter) ו-Dropbox, ואולם נותר נאמן לגוגל.

לשינדלר ולמוהן מצפה מעתה תפקיד קשה במיוחד בחברה – גוגל מרוויחה נתחים גדולים מהכנסותיה מפרסום ומחיפושים, אך אין ספק שבתחום התצוגה והווידיאו שלה היא עדיין נחשבת ככוח מהותי בתעשייה. לשניים צפויה תחרות מאתגרת במיוחד מול פייסבוק (Facebook) הדרקונית וכמובן גם מול טוויטר (שהשיקה לא מזמן פרסום בווידיאו הזהה לזה של יוטיוב) וחברות דיגיטליות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים