סנטימנטליים? גבו את שיחות ה-WhatsApp שלכם ב-Google Drive

בשורה לחובבי התיעודים והנוסטלגיה מבוססי האנדרואיד - בקרוב מאוד לא יהיה עוד צורך להעמיס על המכשיר שלכם או לחשוש מתקלות שיחבלו בזיכרונות שצברתם בשירות ההודעות הפופלרי - כל אלו יכולים לעבור בבטחה לאחסון ב-Google Drive שלכם

שיחות קול ווידיאו בווטסאפ גם בדסקטופ

בקרוב תעבוד אפליקציית WhatsApp בתיאום מוצלח עם ה-Google Drive ומאפשרת למשתמשים ליצור גיבוי אונליין פרטי לכל הדטה שאגרו באפליקציה הפופולרית מבית פייסבוק (Facebook). החידוש יאפשר למשתמשים לגבות את כל ההיסטוריה של ה-WhatsApp שלהם, כך שבמקרה של השבתת הטלפון הנייד הם עדיין יוכלו לשחזר את כל שנאמר והועבר להם ומהם עד כה.

"בין אם מדובר בצורך לעיין שוב בהתכתבות מהעבר, לצפות בווידיאו, או ליהנות מתמונות ישנות שבהן מתועדים חברים או בני משפחה, הזיכרונות שלנו מחברים אותנו לכל מה שחשוב באמת", כתב סקוט ג'ונסטון, יושב ראש חטיבת ניהול המוצר של גוגל (Google ), בבלוג שפרסם השבוע, והוסיף: "בכל שניה מיליארדי משתמשי WhatsApp עושים בדיוק את זה, ומייצרים לעצמם זיכרונות. איש אינו מעוניין שהזיכרונות הללו יתקעו על הנייד שאבד או שהפסיק לעבוד. כעת, לאחר שתגבו את הדטה של ה-WhatsApp ל-Google Drive, תוכלו לשחזר את כל המידע שצברתם ב-WhatsApp לטלפון חדש וזאת באמצעות לחיצות בודדות בלבד."

אפשרות הגיבוי החדשה תיכנס לשימוש במהלך החודשים הקרובים ותופיע בהגדרות ה-WhatsApp של כל משתמש, ברגע שתהיה זמינה לו. כיום רשומים ל-WhatsApp כ-900 מיליון משתמשים, ומרביתם בעלי ניידים עם מערכת הפעלה מסוג אנדרואיד, אשר לו מיועדת האפשרות החדשה. הגיבוי ל-Google Drive יכלול גם אופציה להצפנת התוכן המגובה, לצרכי פרטיות.

"שיתוף הפעולה החדש עם Google Drive היה טבעי לגמרי", אמר אחד ממייסדיה של WhatsApp, בריאן אקטון. "המהלך החדש מציע חוויית שימוש בסיסית שברצוננו להקנות למשתמשים, ומאפשר להם להמשיך ולגדול איתנו", סיכם אקטון את דבריו באופטימיות יתרה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים