YouCC תטמיע את מוצרי חברת אבטחת המידע הישראלית Firelayers

המהלך בא בעקבות הסכם שיתוף פעולה בין החברות במסגרתו תבצע הראשונה פעילות של מכירה, יישום, הטמעה ותמיכה בפתרונות של החברה הישראלית

YouCC

YouCC, המתמחה ביישום תשתיות וטכנולוגיות ענן ציבורי ופרטי, מונתה לאינטגרטור של פתרונות FireLayers, המתמחה באבטחה וניהול של המידע בענן. המינוי הינו בעקבות הסכם שיתוף פעולה בין החברות במסגרתו תבצע YouCC פעילות של מכירה, יישום, הטמעה ותמיכה בפתרונות של FireLayers.

FireLayers הוקמה על ידי יאיר גרינדלינגר ודורון אלגרסי, המוכרים כיזמים ותיקים בתחום אבטחת המידע, והיא מעסיקה עשרות עובדים בישראל, ניו יורק וסן פרנסיסקו. סך כל הגיוסים של החברה עומד על מיליוני דולרים מ-YL Ventures ומשקיעות אסטרטגיות נוספות.

מדובר בחברת אבטחת מידע ישראלית המפתחת ומשווקת פלטפורמה המשמשת להגנה, ניטור וניהול פרואקטיביים ובזמן אמת של המידע הזורם מהענן לארגון ולמשתמש. הפלטפורמה מיועדת לאפשר לארגונים להשתמש בשירותי ענן, ולאפשר שליטה ואבטחה מקסימלית בהעברת המידע הארגוני וניהולו בהתאם למדיניות האבטחה הארגונית.

הודות לפיתוחים טכנולוגיים ייחודיים, Firelayers מאפשרת לארגונים לאבטח יישומי ענן נפוצים, דוגמת Salesforce ,BOX , AWS , Office 365,Google Apps, אך גם כל יישום ענן אחר, כולל כאלה שאינם מוכרים מראש, וזאת על-מנת לתת מענה לעשרות שירותי ענן נוספים בהם ארגונים משתמשים. בנוסף, החברה מציעה API המתממשק עם כלי אבטחת מידע אחרים, המסוגלים להוסיף שכבות נוספות של הגנה, כגון הצפנת המידע העובר למכשירי הקצה, זיהוי נוזקות ועוד.

שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC טכנולוגיות

שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC טכנולוגיות

שמואל משעלי, מנכ"ל YouCC טכנולוגיות, מציין כי "אחת הסוגיות המעכבות הגירה לענן בארגונים היא אבטחה והיכולת להגן על המידע העובר לידיים חיצוניות. הדרישה של ארגונים היא להוסיף לענן את השכבות הנדרשות של הגנה וניטור המידע העושה דרכו אל ומחוץ לארגון. FireLayers מציעה פלטפורמה המעניקה לארגונים בדיוק יכולות אלו, ולבצע הגירה בטוחה יותר לענן תוך הפחתה של סיכונים וחששות בארגון."

עופר סמדרי, סמנכ"ל המכירות והפיתוח העסקי ב-Firelayers, מציין כי "ארגונים בכל העולם משתמשים בתשתיות ענן ועליהם לפתח יכולות הגנה, איתור וזיהוי אנומליות ושינויים התנהגותיים חריגים בתשתיות ואפליקציות הענן שלהם כדי להתמודד עם מגוון האיומים החדשים. Firelayers נמצאת בתהליך צמיחה מואץ והתרחבות גלובלית וכחלק מהצורך למתן מענה לאבטחת יישומי ענן בישראל מינתה Firelayers את YouCC כאינטגרטור למוצרי החברה בישראל."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים