טוויטר תאפשר לצייץ ציוצים יותר מ-140 תווים

רשת המיקרו-בלוגינג בונה כלי שיבטל את מגבלת התווים המפורסמת, במטרה להגדיל את קהל המשתמשים ● כן, בעתיד תצייצו ציוצים ארוכים לפחות כמו הכותרת הזו

לא נעים. באג בתכונת fleets החדשה של טוויטר

טוויטר (Twitter) בונה כלי חדש שיאפשר לצייץ ציוצים ארוכים יותר מ-140 תווים, המגבלה המפורסמת שקיימת היום ברשת המיקרו-בלוגינג – כך פורסם אתמול (ג') באתר Re/CODE, בהתבסס על גורמים המעורים בתכניות החברה. לא נמסר מתי השינוי יכנס לתוקף.

אם תכנית זו אכן תצא לפועל, הרי שמדובר בשינוי המשמעותי ביותר בחוויית המשתמש ברשת החברתית מאז הקמתה ב-2006. לפי המקורות, השירות החדש יאפשר למשתמשים לפרסם קטעי טקסט ארוכים ברשת החברתית.

מגבלת התווים בציוצים הייתה למוקד מחלוקת בחברה זה שנים ארוכות. לצד אלו שראו בה סימן היכר חיובי, רבים ביקרו את המגבלה וטענו כי טוויטר צריכה להרחיב את כמות התווים האפשרית בכל ציוץ. הנושא אף היה מקור לוויכוח בתוך החברה במשך שנים, סיפרו המקורות, ובחודשים האחרונים הדיון צף מחדש לאור רצונו של המנכ"ל, ג'ק דורסי, להרחיב את מעגל המשתמשים.

נוסף על אפשרות זו, בחנו בחברה באופן גלוי את האפשרות להסיר מספירת 140 התווים לינקים ושמות משתמשים. טוויטר עשתה צעדים דומים בעבר כשהחלה שלא לקחת במניין התווים את התוכן אותו מצייצים מחדש (retweet) ופיתחה שירות קישורים מקוצר לשלב בתוך הציוצים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים