מארק פרינזל, VMware: "אסור שהמנמ"ר יישאר עם תשתיות קפואות וסטטיות"

פרינזל הסביר כי "ארגונים עוברים שינוי והופכים לדיגיטליים, וככאלה, הנגזרת היא שהמנמ''ר ואנשי ה-IT יספקו יותר שירותים ויישומים עסקיים, ויותר מהר למשתמשים הפנימיים וללקוחות"

מארק פרינזל, מנהל קדם-מכירות בכיר, VMware לאזור דרום EMEA. צילום: ניב קנטור

"אל לו למנמ"ר להישאר עם תשתיות IT קפואות וסטטיות, כפי שהיה רגיל בעבר. עליו להשתנות ולשנות את התשתיות כך שהן תתאמנה לצרכים העסקיים של הארגון – ובמהירות". כך אמר מארק פרינזל, מנהל קדם-מכירות בכיר, VMware לאזור דרום EMEA (ר"ת אירופה המזה"ת ואפריקה).

פרינזל דיבר בכנס  VMUG, ארגון משתמשי VMware בישראל, שנערך אתמול (ג') במלון שרתון בתל אביב. את הכנס, שהופק על ידי אנשים ומחשבים, הנחה ברק קורן, יו"ר הארגון.

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

"ארגונים עוברים שינוי והופכים לדיגיטליים", אמר פרינזל. "וככאלה, הנגזרת היא שהמנמ"ר ואנשי ה-IT יספקו יותר שירותים ויישומים עסקיים, ויותר מהר למשתמשים הפנימיים וללקוחות. בנוסף, על ה-IT לדאוג שהאפליקציות הארגוניות יהיו נגישות לעולם המובייל, לכל המשתמשים, לעובדים בשטח ובסניפים".

היבט נוסף, ציין פרינזל, הוא אבטחת מידע. "אין המדובר רק על הנזק הכספי הנגרם מפריצה", אמר, "אלא גם על היבטי ההמשכיות העסקית ואובדן המוניטין. אבטחת מידע עומדת בראש סדר העדיפות של המנמ"רים בכל המגזרים".

המשמעות מבחינת המנמ"ר, ציין, "היא שעליו לעזוב את ה-IT בהיבט הטכנולוגי, ולהתמקד בהיבטים העסקיים בארגון, ובאופן בו ה-IT יכול לשרת היבטים אלה, עם שירותים ומוצרים מבוססי IT. בנוסף, עליו לאמץ תפיסת IT גמישה ובעלת יכולת גידול והתרחבות, עם תגובה מהירה ומעטפת אבטחה. זאת, לצד היות ה-IT יעיל ובעל תקציבים מופחתים. חשוב שהמנמ"ר יהיה רלוונטי לארגון המשתנה".

תרומתה של ענקית הווירטואליזציה למנמ"ר, אמר פרינזל, "היא באספקת ארכיטקטורת IT מבוססת תוכנה, המביאה יעילות, גמישות תפעולית, ניהול, הקצאת משאבי IT ומיכון ומעטפת אבטחת מידע". הוא סיכם באומרו, כי "הווירטואליזציה מספקת גמישות ומסייעת למנמ"ר לעבור לעולם הנייד ולהתחבר להיבטים העסקיים. כך, גישת הענן ההיברידי שלנו עונה לצורך זה עם המוטו 'ענן אחד – לכל אפליקציה, ועל כל רכיב מחשוב'. אנו מספקים למנמ"רים יכולת לפשט את מערכי ה-IT שלהם, לצרוך עננים שונים, להעביר נתונים ויישומים מהדטה סנטר הפנימי לענן ובחזרה, עם אבטחת מידע והמשכיות עסקית. על מערכות ה-IT להיות אלסטיות, עם יכולת לשיפור דרמטי בהקצאת משאבים דינמית ורמת אבטחת מידע גבוהה, כאשר הכל מנוהל עם מיכון מלא ועל בסיס מדיניות".

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי, VMware, ציין בפני המשתתפים כמה מההשקות שערכה החברה בשבוע שעבר בכנס השנתי שלה בסן פרנסיסקו. כך אמר, "הושקו שני מוצרים חדשים: vSphere Integrated Containers ופלטפורמת Photon, שתפקידם לאפשר לארגוני ה-IT לפרוס קונטיינרים בדטה סנטר, בחצר הארגון או בענן הציבורי של VMware, שנקרא VMware vCloud Air".

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי, VMware. צילום: ניב קנטור

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי אזורי, VMware. צילום: ניב קנטור

מוצר vSphere Integrated Containers, אמר זמיר, "מאפשר ללקוחות מוצר הדגל של החברה, סוויטת vSphere, להתחיל ליצור ולשלב קונטיינרים לתוך תשתית מרכז הנתונים, מבלי לבצע שום שינויים. הפתרון החדש מיועד לפעול כמעין שכבה מעל תוכנת vSphere המריצה מכונות וירטואליות במרכזי הנתונים של ארגונים. הפתרון יאפשר לצוותי IT לתמוך בכל יישום, כולל ביישומים שנבנו בקונטיינרים, על גבי תשתית פשוטה. זוהי תשתית בסיסית, שתאפשר ללקוחות לפרוס יישומי ענן לסביבת הייצור בביטחון מלא".

ארגון המשתמשים של VMware

קורן, שפרט להיותו יו"ר VMUG משמש כמהנדס IT בכיר ב-Siemens-PLM ישראל, ציין כי קבוצת המשתמשים קמה לפני יותר משש שנים. לדבריו, היא מונה כ-100 אלף חברים, מהם יותר מ-500 בישראל. "הקהילה בארץ הולכת וגדלה, ואני מעריך שעשרות חברים יצטרפו במהלך השנה", אמר קורן. "נרחיב את הפעילות של ארגון המשתמשים בארץ, והקשר בין החברה למשתמשים ילך ויעמיק".

ברק קורן, מהנדס IT בכיר ב-Siemens-PLM ישראל. צילום: ניב קנטור

ברק קורן, מהנדס IT בכיר ב-Siemens-PLM ישראל. צילום: ניב קנטור

"VMware רואה בארגון המשתמשים כלי חשוב לשיפור התקשורת עמה. היא מקדישה לו תשומת לב ומקבלת את הערות חברי הארגון", ציין. קורן סיים בציינו כי "העובדה שהחברה הרחיבה את פעילות הווירטואליזציה שלה לשכבות IT נוספות, הביאה לגיוון התמהיל של חברי מועדון המשתמשים בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים