קומפיוור תרכוש את גומז תמורת 295 מיליון דולרים

שתי החברות עוסקות בתחום שיפור ביצועי יישומים, והעסקה צפויה להוביל לכך שקומפיוור תספק פתרון מאוחד למיטוב ביצועי יישומים לאורך שרשרת ההפצה הארגונית המקוונת שלהם ● הרכישה צפויה להיסגר בחודש הבא, ולא תביא לפיטורי עובדים בקומפיוור

קומפיוור (Compuware) הודיעה בסוף השבוע, כי תרכוש את גומז (Gomez), לאחר ששתי החברות הגיעו לעסקה שצפויה להיסגר בנובמבר הקרוב. קומפיוור, שמיוצגת בישראל על ידי מטריקס, תשלם עבור גומז 295 מיליון דולרים במזומן.

גומז היא חברה בבעלות פרטית, שמשרדיה ממוקמים בלקסינגטון, מסצ'וסטס, ארצות הברית. מועסקים בה 272 עובדים ברחבי העולם, והיא עוסקת בתחום ניהול יישומי ווב. בעקבות הרכישה, לא יבוצעו פיטורים כלשהם בקופיוור. העסקה צפויה להוביל לכך שקומפיוור תספק פתרון מאוחד למיטוב ביצועי יישומים לאורך שרשרת ההפצה הארגונית המקוונת שלהם.

"שתי החברות יחד מספקות את הפתרון המאוחד היחיד לניהול ביצועי יישומים, כזה המקיף את הפעילות בארגון ובאינטרנט", אמר בוב פול, נשיא קומפיוור ומנהל התפעול של החברה. "עבור מנהלי עסקים ומנמ"רים, שמעבירים יותר יישומים עסקיים משמעותיים אל סביבת האינטרנט, נוכל להציע כעת שקיפות אחידה, בידוד ופתרון של בעיות ביצועים של יישומים – ממרכז המידע ועד הלקוח". פול הוסיף, כי "ההיצע של מתחרינו בשוק מכסה רק חלקים מסוימים בשרשרת ההפצה של יישומים בין הארגון לאינטרנט".

ג'יים אלרטסון, מנכ"ל ונשיא גומז, אמר, כי "הרכישה מהווה פריצת דרך מהותית בדרך שבה מנמ"רים יכולים לנהל את הביצועים של כל היישומים אשר מניעים קדימה את העסקים". לדבריו, "מוצרי שתי החברות משלימים, ויביאו להגדלה מהירה של הערך הניתן ללקוחותינו המשותפים".

מקומפיוור נמסר, כי "הצירוף של גומז, אשר מספקת את הפתרונות של בתצורת תוכנה כשירות, SaaS, הופך אותנו לספקית המובילה בעולם של ניהול תשתיות במודל זה. SaaS ממשיכה להיות הדרך הרצויה ביותר לרכישת תוכנה בזכות עלויות תפעול נמוכות יותר ואימוץ ותחזוקה מהירים וקלים יותר".

על לקוחות קומפיוור בישראל נמנים בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, בנק מזרחי-טפחות, הבנק הבינלאומי, לאומי קארד, ישראכרט, ECI, מעבדות יבמ (IBM) בחיפה, ריטליקס, אלביט, צה"ל, רפא"ל, כלל ביטוח, אופטיקה שמיר, רדוויו (Radview ), הביטוח הלאומי ו-שע"מ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים