ספנסר הינזן, ראקאס: "ריבוי הנתונים מביא לגידול בשוק התקשורת האלחוטית"

"הגידול נובע מכך שניתן לשנע יותר נתונים בפחות עלויות, ולהדק את הקשר עם הלקוח על ידי ניתוח מדדים שונים אודותיו וחיבור נתונים אלה למיקום שלו", אמר הינזן, מנהל מכירות אזורי בחברה

ספנסר הינזן, מנהל מכירות אזורי, ראקאס. צילום: קובי קנטור

"עולם התקשורת האלחוטית חווה גידול בשנים האחרונות משתי סיבות, טכנולוגית ושיווקית. בהיבט הטכנולוגי, ניתן לשנע בתווך זה יותר נתונים ובפחות עלויות – ובהיבט השיווקי, ניתן להדק את הקשר עם הלקוח על ידי ניתוח מדדים שונים אודותיו, וחיבור נתונים אלה למיקום שלו", כך אמר ספנסר הינזן, מנהל מכירות אזורי בראקאס (Ruckus Wireless).

הינזן דיבר בפתח כנס תקשורת לשותפים עסקיים שערכה גטר היום (ה'). הכנס, VIP CLUB GETTER, בהפקת אנשים ומחשבים, שהתקיים ביס פלאנט, בראשון לציון, והנחתה אותו איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר. אגם ציינה כי תחום התקשורת הוא אסטרטגי עבור גטר, ולכן בשנה אחרונה צירפה לשורותיה חברות בינלאומיות נוספות בתחום, אותן היא מייצגת בישראל, לטובת הרחבת היצע הפתרונות ללקוחות הארגוניים מהמגזרים השונים.

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

ראקאס פועלת בעולם פתרונות ה-Wi-Fi, אמר הינזן. "למערכות שלנו יש יכולת לתת מענה לריבוי של משתמשים על יחידת פיזור אחת. הרשת של ראקאס מקנה אפשרות לניהול מיטבי של תדרי האלחוט בלקוח הארגוני, פורטל ניהול אישי לרשת, בקרה וניטור ציוד קצה, תמיכה בניידות משתמשים ב-VoIP וב-Roaming, כך שמשתמש קצה שעובר משטח כיסוי של יחידה אחת לאחרת לא יאבד את הקשר, תמיכה במספר תקני אלחוט, גישת גלישה עם דף התניה, הגדרת דף נחיתה, גלישה מאובטחת ומוצפנת וסינון אתרים".

הינזן סיים את דבריו בכנס בהציגו דגם חדש, R710, שלדבריו, "מספק בראשונה יכולת תקשורת בין משתמשים שונים – במקביל".

איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר. צילום: קובי קנטור

איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר. צילום: קובי קנטור

אור יצהר, מנהל תחום תקשורת בגטר, אמר כי "פתרונות בעולם האלחוט מסייעים לארגונים להדק ולשמור את הקשר שלהם עם לקוחות, ולכן אנו מעריכים כי צפוי גידול בהיקף הפעילות שלנו בתחום, גם השנה ובוודאי בשנת 2016".

אור יצהר, מנהל תחום תקשורת, גטר. צילום: קובי קנטור

אור יצהר, מנהל תחום תקשורת, גטר. צילום: קובי קנטור

יצהר הוסיף כי לצד מוצרי רקאס, גטר מייצגת קווי מוצרים חדשים משלימים. כך, אמר, "Purple WiFi היא חברה בריטית, המעניקה שירותי ענן לעמודי נחיתה. הדבר מהדק את הקשר עם הלקוח ואני מאמין שבשנת 2016 כבר נערוך פרויקטים שכאלה בשוק המקומי". הוא ציין גם את הפתרון של Cambium Networks, "אשר התחלנו לשווק באחרונה בישראל. החברה מתמחה בפתרונות נקודה לנקודה אלחוטיים, לטובת קישור בין אתרים. הפתרון מיועד לחיבור באמצעות תקשורת אלחוטית של שני אתרים מרוחקים, וחיבור של נקודות קצה באופן אלחוטי, כמו מצלמות אבטחה". עוד ציין יצהר את הפתרון של Numadix, מערכת לניהול ושליטה ברשת האלחוטית כולל ניהול המשתמשים, אפשרות לגבות תשלום על השירות, להנפיק סיסמאות והרשאות ועוד.

"כל הפתרונות שגטר מציעה מתקשרים לפתרון אחד שלם", סיכם יצהר. "בישראל קצב המכירות שלנו לתחום התקשורת גבוה במיוחד. כך, יש לנו כמה וכמה פרויקטים בתחום, ביניהם פרויקטי דגל בתל אביב, ירושלים וחיפה. בפרויקטים אלה הטמיעו את הבקר המרכזי בעירייה ואת נקודות הקצה במוסדות החינוך העירוניים. בדרך זו נוצרה תשתית תקשורת אלחוטית למוסדות החינוך".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים