אלעד הטמיעה CRM של מיקרוסופט בהרץ בהיקף של יותר ממיליון שקלים

המערכת החדשה תאפשר לחברה לנהל ולעקוב אחר תהליכי השירות והמכירה המתבצעים בשלל סניפיה, כולל מכירות, השכרת רכבים בארץ ובחו"ל וליסינג תפעולי, עסקי ופרטי

גיל בכר, מנמ''ר הרץ ואוטו סנטר

אלעד מערכות עורכת פרויקט להטמעת מערכת קשרי לקוחות בהרץ (Hertz). הפרויקט החל לפני כמה שבועות וצפוי להסתיים בסוף 2015. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על יותר ממיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט אנשי אלעד מטמיעים את מערכת Dynamics CRM 2015 של מיקרוסופט (Microsoft).

הרץ, תאגיד השכרת הרכב מהגדולים בעולם, פועל ב-170 מדינות ומפעיל יותר מ-7,500 תחנות. להרץ ישראל 40 סניפים, 25 מהם שייכים לה, 13 של אוטו סנטר וכן המשרד ראשי. המערכת תעלה בשני שלבים: בשלב הראשון יופעל פיילוט בשני סניפים, אחד של הרץ ואחד של אוטו סנטר ובשלב השני המערכת תופעל בכל יתר הסניפים, עד סוף שנת 2015.

המערכת המוטמעת תאגד את שתי מערכות ה-CRM הקיימות כיום בהרץ ובאוטו סנטר, אשר מבוססות אף הן על פתרון ה-CRM של מיקרוסופט בגרסה מיושנת. המערכת החדשה תאפשר להרץ לנהל ולעקוב אחר תהליכי השירות והמכירה המתבצעים בשתי החברות, הרץ ואוטו סנטר, כולל מכירות, השכרת רכבים בארץ ובחו"ל וליסינג תפעולי, עסקי ופרטי. המערכת תשרת כ-250 משתמשים במטה החברה בלוד, במרכז ההזמנות והשירות בתל אביב וכן בסניף המרכזי של אוטו סנטר בנס ציונה.

המערכת תאפשר להרץ לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה, לחזק את מערך המכירות, השירות ושימור הלקוחות לאורך זמן. כך ניתן יהיה להדק את הקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, מנקודת המגע הראשונית, דרך השכרה, רכישה ואספקת הרכב ועד לשירות לאחר המכירה. למערכת ממשקים להקפצת מסך בשיחות נכנסות מול האתר וכן מקורות לקליטת לידים ופתיחת קריאות שירות. היא כוללת מספר רב של ממשקים ומנוהלת מול מערכות ה-ERP של החברות. המערכת אף תסייע לעקוב אחר כל מתעניין (ליד) בכל ערוץ ממנו הגיע. היא כוללת, בין היתר, לוח מחוונים להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות, מעקב ביצועים ברמת אולם המכירה וברמת נציג מכירות ועוד. כמו כן, המערכת מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.

גיל בכר, מנמ"ר הרץ ואוטו סנטר, אמר כי "שמנו דגש על הפונקציונליות הרחבה של המערכת והתאמתה לדרישות שלנו. הקפדנו על ממשק רחב ויעיל אל מול המערכות התפעוליות שלנו. המערכת תשפר את רמת השירותים שאנו נותנים ללקוחותינו, תעמיק את הקשר איתם ותשפר את תהליכי העבודה מולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים