רועי רוזנבלום, One1: "המשימה – לפשט מערכות ERP עם ממשק משתמש ידידותי"

"המידע זמין כיום למשתמשים במערכת הרבה יותר מבעבר, מה שישנה ויחולל מהפכה בצריכת המידע, ולאחריה ביכולת להציע הצעות ערך ללקוחות", ציין רוזנבלום, ה-CTO של אקזקט מקבוצת One1

רועי רוזנבלום, CTO אקזקט מקבוצת One1

"ארגונים נמצאים כיום במצב של הטמעת הפתרונות החדשים במערכות ה-ERP שלהם. המשימה הבולטת אצל הלקוחות היא לטפל בנושא ממשק המשתמש ולעשותו ידידותי", כך אמר רועי רוזנבלום, ה-CTO של אקזקט מקבוצת One1.

רוזנבלום דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת הכנס הארצי של משתמשי סאפ (SAP), ה-ISUG 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 9 בספטמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. הנחה את רב השיח יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי רוזנבלום, "אנו מבחינים אצל לקוחות ארגוניים רבים בדרישה להנגשה של יישומי מערכת ה-ERP למכשירים הניידים, וזה נעשה על בסיס Fiori – מוצר מובייל שכולל מגוון יישומים, שמיועדים לתוכנה הארגונית של החברה, על גבי התקנים שונים. מרבית הפרויקטים אותם אנו מבצעים הם בתחום זה".

הוא ציין כי "פלטפורמת ה-HANA מספקת למשתמשים ביצועים ברמה שהם לא הכירו בעבר, לצד היכולת לערוך תחקורים ולשאול שאלות שהם לא שאלו בעבר".

רוזנבלום סיים בציינו כי "כיום, המידע זמין למשתמשים במערכת הרבה יותר מבעבר, מה שישנה ויחולל מהפכה בצריכת המידע, ולאחריה ביכולת להציע הצעות ערך ללקוחות".

אוהד הוניג, מנהל תחום פתרונות לקוח, מלם מערכות מקבוצת מלם-תים

אוהד הוניג, מנהל תחום פתרונות לקוח, מלם מערכות מקבוצת מלם-תים

אוהד הוניג, מנהל תחום פתרונות לקוח, מלם מערכות מקבוצת מלם-תים, ציין כי "פתרון ה-CRM של סאפ הורחב וכולל יכולות שירות, שיווק ומכירות, כך שהוא מתאים לארגונים ששירות הלקוחות שלהם הוא בליבה העסקית, ושהקשר עם הלקוחות הוא משמעותי עבורם".

פתרון C4C (ענן ללקוח), של סאפ, אמר הוניג, "מהווה מהפכה בעולם ה-CRM, ומספק יכולת לניהול עסקים בענן, עם אינטגרציה, מאות מודולים, התאמה מלאה למובייל, לצד קישור לרשתות חברתיות". הוא סיים בציינו כי "הפתרון נותן פייט ל-Salesforce".

משתמשי סאפ? מתעניינים בתחום? הירשמו לכנס ISUG 2015, בהפקת אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים