האפליקציה שמרכזת את אפשרויות החופשה הזולות במקום אחד

YIT פיתחה עבור הדקה ה-90, את Loco, המאפשרת לאתר ולהזמין טיסות מוזלות ובתי-מלון במחירים אטרקטיביים באמצעות הסמארטפון

מגוון טיסות זולות ממקום אחד. Loco

הדקה ה-90 ממשיכה להתפתח בתחום התיירות המקוונת: החברה הוציאה לאור את אפליקציית Loco, המאפשרת למשתמשיה לאתר הזדמנויות ולצאת לחופשה על בסיס טיסות ובתי מלון מוזלים (לואוקוסט) ברחבי העולם.

האפליקציה פותחה על ידי YIT מבית ידיעות אחרונות. החברה פיתחה מנגנונים אוטומטיים שסורקים את אתרי החברות הבינלאומיות הפועלות בתחום, מאתרים ומלקטים את המידע הרלוונטי עבור המשתמש בהתאם להגדרותיו ומאפשרים לו להזמין מלון ו/או טיסה במחירים מוזלים מתוך המצאי בכל רגע נתון.

סקר שעשתה הדקה ה-90 מעלה כי 86% מהישראלים מודעים ללואוקוסט וכי 24% מהם כבר טסו בטיסות כאלה. שניים מכל שלושה נוסעים הודיעו כי ישקלו לטוס בטיסת לואוקוסט בנסיעתם הבאה לחו"ל.

כמו כן, בחברה טוענים שמאחר שמדובר באפליקציה ישראלית, חל עליה חוק הגנת הצרכן, במקרה שהנוסע רוצה לבטל את הטיסה.

אלעד שלו, סמנכ"ל הפיתוח ב-YIT, מציין כי "Loco היה פרויקט מאתגר ששילב מימוש ממשקים למאגרי מידע בינלאומיים וטעינה אוטומטית, מקוונת, של המידע לסמארטפון של המשתמש, והצגתו בממשק אטרקטיבי". שלו מוסיף כי "פרויקטים כאלה מאפשרים לנו להשתמש בידע הרב שנצבר בפיתוח אפליקציות אינטרנט ומובייל מורכבות שביצענו עבור מגוון לקוחות כמו אתר ואפליקציית YNET וכלכליסט, הדקה ה-90, ואפליקציית EzGOV שפותחה עבור המרכז הישראלי להעצמת האזרח ומנגישה לקהל הרחב את החלטות הכנסת והממשלה".

בועז חשביה, מנהל הפיתוח העסקי של YIT, הוסיף כי "אנחנו גאים בהישג ושמחים שיכולנו לקחת חלק בפרויקט כזה שבסופו של דבר מיטיב עם הציבור הרחב ומספק באותה אפליקציה גם בתי מלון במחירים מיוחדים".

דנה לביא, משנה למנכ"לית הדקה ה-90, אמרה כי "Loco מנגישה יותר מ-130 חברות תעופה ישירות לנייד, עם התראות על הצעות אטרקטיביות.אנחנו מתכוונים להרחיב את האפליקציה ולהציע אותה כשירות גם בעולם,ובהמשך להציע מוצרי Loco משלימים – מלונות, העברות משדה התעופה, הופעות ועוד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים