אבי שחם, סאפ: "המטרה – פשטות; ה-IT צריך להיות קל, אכיל וידידותי"

"ניתן להשיג נגישות טובה יותר לאפליקציות עצמן, וככה ניתן 'למכור' את המערכת למנהלים: פישוט של האפליקציה עצמה, לצד היכולת לצרוך אותה בצורה קלה בפלטפורמה", מסביר שחם במהלך רב שיח בו השתתף

אבי שחם, מנהל פתרונות שרשרת אספקה מורחבת ורכש, סאפ ישראל. צילום: קובי קנטור

"כיום, יותר מתמיד, על מערכות ה-IT בכלל ומערכות ה-ERP בפרט להיות פשוטות. הן צריכות להיות קלות, אכילות, יפות וידידותיות", כך אמר אבי שחם, מנהל פתרונות שרשרת אספקה מורחבת ורכש בסאפ (SAP) ישראל.

שחם דיבר ברב שיח שנערך בבית אנשים ומחשבים לקראת הכנס הארצי של משתמשי סאפ, ISUG 2015. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 9 בספטמבר, במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה. את רב השיח הנחה יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

לדברי שחם, "השימוש בטכנולוגיית HANA מניב את אותה פשטות. אנו מפשטים את מבנה הנתונים, מקטינים את בסיס הנתונים, ומצמצמים את מורכבות הטבלאות. עשינו זאת בתחילה במודולים הפיננסיים, ולאחר מכן באלה הלוגיסטיים". הוא הוסיף כי "יחד עם ממשק משתמש חדש, ועם Fiori – מוצר מובייל שכולל מגוון יישומים שמיועדים לתוכנה הארגונית של החברה על גבי התקנים שונים – מתקבלת אותה פשטות".

שחם ציין כי חלק ניכר מהטכנולוגיה של HANA וממשק המשתמש הם פרי פיתוח של מעבדות סאפ ברעננה.

"בדרך זו", סיכם שחם, "ניתן להשיג נגישות טובה יותר לאפליקציות עצמן, וככה ניתן 'למכור' את המערכת למנהלים: פישוט של האפליקציה עצמה, לצד היכולת לצרוך אותה בצורה קלה בפלטפורמה".

משתמשי סאפ? מתעניינים בתחום? הירשמו לכנס ISUG 2015, בהפקת אנשים ומחשבים.

להרשמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים