Cronus השלימה גיוס של 8.5 מיליון שקלים

החברה פיתחה האקר וירטואלי - אלגוריתם שמחקה במדויק את קו המחשבה של ההאקר

האקר וירטואלי. Cronus

Cronus השלימה גיוס בסך 8.5 מיליון שקלים מקרן Janvest ומקבוצת משקיעים פרטיים. בנוסף זכתה חברת הסייבר למימון כספי מהמדען הראשי במסגרת תכנית הסייבר הדו שנתית. החברה פיתחה האקר וירטואלי – אלגוריתם שמחקה במדויק את קו המחשבה של ההאקר, ומאפשר לקבל מידע ולהגיב בזמן אמת לכל מצב של פריצה. האלגוריתם מגובה בשני פטנטים רשומים.

את החברה הקימו ב-2014 דורון סיון, מבעלי חברת אבטחת המידע הוותיקה MadSec, המשמש כעת כמנכ"ל Cronus, ומתן אזוגי, מההאקרים המובילים בישראל, המשמש כסמנכ"ל הטכנולוגיות בחברה.

יושב ראש דירקטוריון החברה ונציג המשקיעים האירופים הוא אלוף (מיל) איתן בן אליהו, מפקד חיל האוויר לשעבר. סיני ברקת, לשעבר מנכ"ל זרוע השיווק והמכירות של אינטל (Intel) בישראל, יוון, וקפריסין, משמש כדירקטור מטעם המשקיעים האמריקנים.

CyBot, הפתרון של החברה, המבוסס על האלגוריתם, מאתר אוטומטית תרחישי תקיפה אשר כוללים מספר מערכות מחשוב, בודק, ומאמת את התרחיש. לאחר מכן, הפתרון ממשיך ומנחה באופן אוטומטי את ציוד האבטחה הרלוונטי על מנת למנוע את הפרצה ומעדכן את הצוות המקצועי בחברה.

הייחוד של הפתרון הינו בכך שהוא בודק כל מוצר בעל כתובת IP, כלומר לא רק מחשבים ושרתים, אלא גם שעוני נוכחות, בקרים, מצלמות – וכך הוא נותן מענה לתרחישים מורכבים בתחום האינטרנט של הדברים. יתרון נוסף הוא בהיותו פלטפורמה המאפשרת לחברות ליצור גם בעצמן תרחישי תקיפה.

דורון סיון, מייסד שותף ומנכ"ל Cronus

דורון סיון, מייסד שותף ומנכ"ל Cronus

דורון סיון, מייסד שותף ומנכ"ל Cronus, אמר כי "CyBot נותן מענה לכל ארגון גדול מאחר והוא פועל בסביבה מבוזרת ובונה תרחישי תקיפה גלובליים. לראשונה, הוא מספק להנהלת הארגון כלי שמאפשר מיפוי בזמן אמת של כל הפגיעויות שעשויות להתממש בפועל ולא רק מיפוי סטנדרטי של פגיעויות. מיפוי זה מאפשר היערכות טכנית וכלכלית ומספק Security BI לארגון".

איתן בן אליהו, יו"ר דירקטוריון Cronus

איתן בן אליהו, יו"ר דירקטוריון Cronus

איתן בן אליהו, יו"ר דירקטוריון החברה, הוסיף כי "מדובר בטכנולוגיה בעלת פוטנציאל אדיר לצמיחה בשווקים גלובליים ובפתרון תוכנה ראשון מסוגו, שיכול לסרוק עשרות אלפי רכיבי מערכת וציודי קצה ולאתר אלפי תרחישים בזמן אמת, ולכן הוא מתאים במיוחד לחברות גדולות וגלובליות".

Cronus, הממוקמת בחיפה ומונה 12 עובדים, מגייסת בימים אלו מהנדסי תוכנה והאקרים. לחברה Design Partners מובילים בארץ, דוגמת מלנוקס, מגדל, שב"א ומס"ב, וכן לקוחות ראשוניים בארץ ובאירופה. היא נמצאת בשלבים סופיים של שיתופי פעולה עם חברות עולמיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים