אלגרונט תספק שירותי מחשוב בענן לרשת פתאל במיליוני שקלים

החברה מקימה בימים אלה את הדטה סנטר, אשר צפוי לשמש את רשת המלונות במודל מחשוב כשירות, IT as a Service ● פתרון מחשוב הענן יענה על צורכי 1,000 משתמשים הפרוסים ב-35 בתי מלון

דני מזרחי, יו"ר אלגרונט

אלגרונט תספק שירותי מחשוב בענן לרשת מלונות פתאל. השירותים יסופקו מהדטה סנטר של Med-1 בהיקף של שישה מיליוני שקלים לחמש שנים.

אלגרונט מקימה בימים אלה את הדטה סנטר, אשר צפוי לשמש את רשת המלונות פתאל במודל מחשוב כשירות, IT as a Service. בדטה סנטר, המוקם בסיוע DNA-IT, הוטמע מערך אחסון בהיקף של כ-60 טרה בייט מסוג CS300 של נימבל סטורג' (Nimble Storage), המשלב טכנולוגית אחסון פלאש ואחסון דיסקים. לצדו, הוטמע פתרון התקשורת האחוד של סיסקו (Cisco), הכולל בין היתר, שדרה מרכזית בתקשורת, תשתית שרתים חכמה מבוססת שרתי להב (Blade), וניהול חכם. בנוסף, הוקם מערך הכולל מאות שרתים וירטואליים.

פתרון מחשוב הענן יענה על צורכי 1,000 משתמשים, הפרוסים ב-35 בתי מלון.

גיל עיני, מנמ"ר רשת מלונות פתאל, אמר כי "חיפשנו מודל שיחסוך מאיתנו התעסקות במשימות IT, ויאפשר התרכזות בקידום טכנולוגיות לטובת עיקר העיסוק שלנו, מלונאות". הוא הוסיף כי "הפתרון מחליף את התשתיות הישנות בכאלה מהדור החדש של עולם תשתיות המחשוב. זה יביא לשיפור דרמטי ברמת הביצועים, לשרידות וליכולת להתרחב ללא קושי".

דני מזרחי, יו"ר ובעלים של אלגרונט, ציין כי "מודל המחשוב כשירות המשולם בתשלום חודשי קבוע, מקל משמעותית את תכנון וניהול תקציבי ה-IT. מודל ה-IT as a Service מאפשר לרשת מלונות פתאל לצמצם את כאבי הראש של טיפול במערך המחשוב, עונה לצרכים של הארגון, מביא לגידול מהיר וכן להשקעה ברורה וידועה מראש – עם הוצאות חודשיות ידועות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים