ווי-אנקור הטמיעה מערכות קומוולט באודיוקודס

הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

גדי הולדנגרבר, מנהל תשתיות באודיוקודס. צילום: פלי הנמר

ווי-אנקור מקבוצת חילן ערכה פרויקט לשדרוג מערכות הגיבוי, האחסון וניהול הנתונים באודיוקודס (AudioCodes). במסגרת הפרויקט הוטמעו פתרונות של קומוולט (Commvault). הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

אודיוקודס מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מוצרים להעברת קול ונתונים ברשתות תקשורת. המערכות שהוטמעו יסייעו בהורדת עלויות ניהול האחסון, בהתמודדות עם גידול בנפחי מידע של אודיוקודס ובניהול מדיניות שמירת מידע באופן דינמי.

הפרויקט כיסה את כלל מערכי האחסון והגיבוי של החברה, בהם, בין השאר, גיבוי של הענן הפרטי, מבוסס VMware; גיבוי נקודות הקצה; גיבוי סניף המכירות של החברה בארצות הברית; שרתי הקבצים וניהול ה-Snapshot של שרתי האחסון. מערך האחסון בחברה מבוסס נט-אפ (Netapp). מערכות קומוולט שהוטמעו מספקות מענה אחוד למשימות גיבוי אלו, לצד מערכת ניהול מרכזית ומערכת דו"חות מרוכזת.

ההטמעה בוצעה בלא צורך ברכישת התקני אחסון וגיבוי יעודיים. במסגרת הפרויקט הוטמעו מודולים לניהול מצאי קלטות ומדיניות גיבוי בין דיסקים לקלטות.

גדי הולדנגרבר, מנהל התשתיות באודיוקודס, אמר כי, "בעבר עבדנו עם מערכות גיבוי וניהול מידע שונות, שהצריכו שימוש מקביל במספר פתרונות משיקים, אשר מקורם ביצרנים שונים. לכן, עלויות התחזוקה והגמישות התפעולית היו גבוהות באופן יחסי". הוא הוסיף כי "חוויית המשתמש, שהצריכה תפעול וניהול שונה לכל פתרון – נפגעה. הפתרון שהוטמע מאפשר לנו לנהל בצורה חכמה את הטיפול במידע שלנו באופן ישיר ומפלטפורמה אחת".

רוני כפטל, סמנכ״ל שירותים טכנולוגיים, קומוולט ישראל, ציין כי, "אודיוקודס התמודדה עם כמה אתגרים בעולמות המידע והאחסון, בהם גיבויים בענן פרטי וגיבויים של שרתים מרוחקים. הפתרון שהטמענו כולל יכולות שמאפשרות קיצור של חלונות גיבוי. זאת באמצעות שימוש בתמונות מצב של האחסון ובגיבוי חלקי של מכונות וירטואליות, ממשק לגיבוי אפליקציות מהענן, מניעת כפילויות מידע, ועוד. כך, אודיוקודס מקבלת ערך עסקי מהמידע הארגוני שלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים