טאבולה וגאנט: מחדשות חוזה על סך 50 מיליון דולר

חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה חתמה על חוזה לשלוש שנים עם קבוצת התקשורת האמריקנית, בו תשלב את המערכת שלה בנכסי המדיה הדיגיטליים הרבים של הקבוצה

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה. צילום: יח"צ

קבוצת התקשורת האמריקנית גאנט (Gannett), מבעלות ה-USA Today, מחדשת חוזה עם טאבולה, חברת המלצות התוכן של אדם סינגולדה. סכום העסקה מוערך ב-50 מיליון דולר המתפרש על שלוש שנים.

ההסכם הינו בלעדי, והמערכת החדשה של טאבולה, שרק נחשפה היום (ד'), כלולה בתוכו ותשתלב בתוך בנכסי המדיה הדיגיטליים של גאנט. המערכת למעשה מאפשרת לייצר לצד תכני טקסט או סרטוני וידיאו, שורה של המלצות שמבוססות על תכנים וסרטונים אחרים של אותו המו"ל לצד המלצה חיצונית, שמפנה לאתר אחר. המודל נשען על כך שהאתר החיצוני משלם על כל הקלקה של גולשים על ההפניה, וההכנסות מתחלקות בין טאבולה לבין המו"ל שבאתר שלו הופיעה ההפניה החיצונית.

המערכת מתאימה את עצמה לממשק ממנו נצרך התוכן כאשר היא לוקחת בחשבון מהיכן גלשו ואת זמן הגלישה, וכך לנסות למקד את התעניינותו של המשתמש בתוכן ולגרום לו להקליק על פרסומת רלוונטית ולרכוש את המוצר האמור להיות מותאם עבורו.

על פי סינגולדה, מייסד ומנכ"ל החברה, העדפותיו וחשקיו של הגולש משתנים פעמים רבות במהלך השבוע. צריכת התכנים והפלטפורמות השימושיות מתחלפות בהתאם לזמני היום ולנוחיות המשתמש.

דיוויד פיין, סמנכ"ל מוצר בגאנט, אמר כי "טאבולה תספק לנו תובנות בעלות ערך כדי לעזור לנו להבין טוב יותר איך המשתמשים שלנו מתנהגים בנכסים הדיגיטליים שלנו".

טאבולה גייסה עד היום מעל ל-150 מיליון דולר, כשביידו (Baidu), הידועה בתור גוגל הסינית, הצטרפה בחודש מאי האחרון והשקיעה בה, ותאמץ את מערכת המלצות התוכן של סינגולדה כאשר שיתוף הפעולה בין השניים ייתן לטאבולה דלת כניסה לשוק הסיני.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים