דיווח: סין תקפה בסייבר כ-700 אתרים בארצות הברית

ארגוניים פרטיים וממשלתיים הותקפו במהלך חמש השנים האחרונות על ידי האקרים סינים, כאשר המספר הגבוה ביותר של מתקפות סייבר היה בקליפורניה, עם כמעט 50 מתקפות שכאלה

מפת ה-NSA כפי שמוצגת באתר NBC

קרוב ל-700 אתרים הותקפו בחמש השנים האחרונות על ידי האקרים שלוחי הממשל הסיני, כך עולה מדיווח של NBC News.

לידי רשת החדשות הגיע מסמך של הסוכנות לביטחון לאומי, ה-NSA, ממנה עולה כי הממשל הסיני תקף אתרים ומערכי IT בארגונים בארצות הברית מכל מגזרי המשק – מחברות גדולות כמו גוגל (Google) ולוקהיד מרטין (Lockheed Martin) ועד ממשלת וצבא ארצות הברית.

במפה מסומנות יותר מ-600 נקודות אדומות של ארגונים שנפגעו על ידי האקרים סיניים: ארגונים פרטיים או ממשלתיים שהותקפו במשך תקופה של חמש שנים, עם אשכולות במרכזים התעשייתיים של אמריקה. כך, כל האזור הצפון מזרחי, מוושינגטון לבוסטון – מכוסה באדום, כמו גם עמק הסיליקון בקליפורניה, עם ריכוזים של התקפות בדאלאס, מיאמי, שיקגו, סיאטל, לוס אנג'לס ודטרויט. המספר הגבוה ביותר של מתקפות סייבר היה בקליפורניה, עם כמעט 50 מתקפות שכאלו.

כל נקודה במפה מייצגת ניסיון מוצלח של ההאקרים הסינים לגנוב סודות ונתונים ארגוניים וצבאיים, כמו גם נתונים על תשתיות קריטיות של ארצות הברית, במיוחד חברות חשמל, ספקיות תקשורת ואינטרנט. המידע שנגנב הוא מסוגים שונים: החל ממפרטים של מכוניות היברידיות, עבור בנוסחאות למוצרים פרמצבטיים, ועד נתונים על מערכות בקרת תנועה אווירית – צבאית ואזרחית.

הסוכנות לביטחון לאומי לא הגיבה לפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים