HOT: אילן צחי פורש – טל גרנות-גולדשטיין תמונה למנכ"לית

צחי פורש מתפקידו לאחר 5.5 שנים, עקב חילוקי דעות לגבי מידת המעורבות של הבעלים ● גרנות-גולדשטיין תקבל 60% בלבד משכרו

טל גרנות גולדשטיין, מנכ"לית HOT

מנכ"ל HOT, אילן צחי, הודיע היום (ג') על כוונתו לסיים את תפקידו, לאחר תקופה של יותר מחמש שנים בקבוצה. במקומו של צחי תתמנה לתפקיד טל גרנות-גולדשטיין, המכהנת כיום בתפקיד משנה למנכ"ל וראש חטיבת הלקוחות. גרנות-גולדשטיין תקבל שכר בסיס בסך של 60 אלף שקלים ברוטו בחודש. מדובר בסכום נמוך בהרבה מזה של צחי, שהשתכר שכר בסיס של 100 אלף שקלים בחודש. עם זאת, תהיה זכאית גרנות-גולדשטיין למענק שנתי של עד 12 משכורות ולתגמול דו-שנתי מיוחד.

צחי מילא במרוצת 5.5 השנים האחרונות שורה של תפקידים בכירים בקבוצה, ביניהם כמנכ"ל החברה, מנכ"ל HOT mobile וסמנכ"ל השירות של HOT.  גרנות-גולדשטיין תיכנס לתפקיד בימים הקרובים, לאחר סיום חפיפה עם המנכ"ל היוצא.

גרנות-גולדשטיין היא בעלת 10 שנות ניסיון בשוק התקשורת, בין השאר בניהול מערכי מכירה, שירות ותמיכה. קודם לתפקידה הנוכחי בחברה שימשה בתפקיד מנכ"לית  Entrypoint ובתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש וארגון שיטות ב-012 סמייל במשך חמש שנים, והייתה שותפה להליך מיזוג 012 ואינטרנט זהב.

הרקע לעזיבה, כך נודע, הינו חילוקי דעות בנוגע למידת המעורבות של הבעלים בניהול החברה, ועל כן הפרישה נעשתה בהסכמה הדדית, ומסתבר שגם מתוכננת מראש.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מזל

    ערב טוב לגברתי המנכ"לית! כולי תקווה שאת בדיוק מה מתרחש בחברה שאת היום מנהלת . אני חושבת שזו חברה לא אמינה, שזו חברה עם שירות לקוחות ששואף לאפס.

אירועים קרובים