!We ביצעה פרויקט וירטואליזציה, אחסון ו-DRP בחיפה כימיקלים; ההיקף הכספי: מאות אלפי שקלים

התשתית החדשה אמורה לשמש את מערכת ה-ERP של סאפ, תוך מתן זמינות גבוהה והתאוששות מהירה מאסון לתשתיות אלה ● במסגרת הפרויקט, הקימה !We תשתית וירטואליזציה מבוססת VMware 3.5, תוך איחוד של עשרות שרתים פיזיים לשלושה שרתים בלבד ● בנוסף, הוקמו מערכות אחסון מסוג FAS2000 של נט-אפ ופתרון להתאוששות מאסון, המבוסס על טכנולוגיות שלה ושל VMware

!We מקבוצת חילן טק השלימה פרויקט להקמת תשתית וירטואליזציה, מערכי אחסון והיערכות להתאוששות מאסון (Disaster Recovery) בחיפה כימיקלים. התשתית החדשה אמורה לשמש את מערכות ה-ERP של סאפ (SAP) המתוכננות ליישום בחברה, תוך מתן זמינות גבוהה והתאוששות מהירה מאסון לתשתיות אלה. היקף הפרויקט נאמד במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט, הקימה !We תשתית וירטואליזציה מבוססת VMware 3.5, תוך איחוד של עשרות שרתים פיזיים לשלושה שרתים בלבד. בנוסף, הוקמו מערכות אחסון מסוג FAS2000 של נט-אפ (NetApp) ופתרון להתאוששות מאסון, המבוסס על טכנולוגיות מבית נט-אפ ו-VMware.

כמו כן, יוקם במישור רותם אתר גיבוי חם, שיכלול ציוד אחסון של נט-אפ. יהיו בו מערכת אחסון ושרתים וירטואליים מבוססי VMware. המידע יועתק בין מערכות האחסון באמצעות טכנולוגיית SnapMirror של נט-אפ. מ-!We נמסר, כי טכנולוגיה זו, בשילוב אלה של VMware, מאפשרת העתקת מידע בין אתרים שונים באמצעות תקשורת IP רגילה וללא צורך בממירים מיוחדים וללא תלות בסוג האפליקציה.

ארז אוחנה, מנהל תחום תשתיות מחשוב בחיפה כימיקלים, אמר, כי "העברת השרתים לתשתית וירטואלית תחסוך עלויות רבות של השקעה בשרתים, מקום ותחזוקה שוטפים, וכן תייעל את תפעול המערכות הקיימות. בנוסף, איחוד השרתים יאפשר לנו ליישם אתר גיבוי בצורה קלה ויעילה".

לדברי שלומי פנאן, ארכיטקט תשתיות ב-!We, "השילוב של הטכנולוגיות יעניק לחיפה כימיקלים הגנת נתונים מתקדמת, שיפור בזמינות תשתיות המחשוב ופתרון התאוששות מאסון מהיר וגמיש ללא תלות באפליקציות ומערכות ההפעלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים