מיקרוסופט תשיק גרסה חינמית של אופיס 2010

גרסת Starter 2010 תוטמע במחשבים אישיים ללא תשלום נוסף, והתוכנות היחידות שהיא תכלול הן וורד ואקסל, במהדורות מצומצמות ● במיקרוסופט הבהירו שלא מדובר בגרסת ניסיון לזמן קצוב ● משתמשים שירצו לשדרג לגרסה מלאה, בתשלום, של אופיס 2010 - יוכלו לעשות זאת מהתוכנה של מיקרוסופט, באמצעות הקשת קוד הפעלה או כרטיס שישווק בחנויות

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה, כי תשיק את Starter – גרסה של אופיס 2010 (Ofiice), שתוטמע במחשבים אישיים חדשים ללא תשלום נוסף. גרסה זו של אופיס תכיל רק את התוכנות וורד (Word) ואקסל (Excel), במהדורות מצומצמות. כדי להשתמש בפאואר-פוינט (Power Point) ובתוכנות נוספות של אופיס – יצטרכו המשתמשים לקנות גרסה מלאה של החבילה.

בחברה הבטיחו, כי לא מדובר בגרסת ניסיון חינמית, שתוקפה פג לאחר תקופה מסוימת. סקוט קאהלר, מנהל מחלקת הבחינות של אופיס 2010, אמר, כי "תוכלו להשתמש ב-Starter 2010 עד שהצרכים שלכם יעלו על מה שהיא מציעה".

במיקרוסופט מקווים, כי משתמשים שכאלה ישלמו על גרסאות אחרות של אופיס 2010. בריאן אלברכט, מנהל התוכניות של אופיס, אמר, כי המסמכים שיצר המשתמש ב-Starter 2010 יישמרו גם לאחר שהוא יעבור לגרסה בתשלום, וכי "השדרוג לא מצריך המרה או כל דבר אחר. הכול יהיה שם בשבילכם". על פי טאקשי נומוטו, סגן נשיא מיקרוסופט לענייני אופיס, ניתן יהיה לשדרג לגרסה בתשלום – Home & Student, Home & Business או Professional – מתוך התוכנה של מיקרוסופט, על ידי הקשת קוד הפעלה או באמצעות כרטיס שאמור להיות משווק בחנויות. הסיביות (ביטים) של הגרסאות הללו יותקנו במחשבים אישיים שיכללו את גרסת ה-Starter של חלונות 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים