כנס הענק Oracle OpenWorld ייפתח מחר

בניגוד לשנים הקודמות, תיערך ההרצאה המרכזית כבר בערב פתיחת הכנס, כשעל הבמה יעלו לארי אליסון - מנכ"ל ומייסד אורקל, סקוט מקנילי - יו"ר סאן, ג'יימס גוסלינג - מפתח ג'אווה בחברה וג'ון פאולר - סגן הנשיא הבכיר של סאן למערכות ● כמו כן, לראשונה בתולדות הכנס, ירצה גם מארק בניוף, מייסד Salesforce.com

11/10/2009 13:47

יותר מ-40,000 איש צפויים לפקוד מחר (ב') את מרכז הכנסים מוסקונה שבסן פרנסיסקו, כדי לקחת חלק בכנס השנתי הענק של משתמשי אורקל (Oracle) ושותפיה – Oracle OpenWorld. בניגוד לשנים הקודמות, תיערך ההרצאה המרכזית כבר בערב פתיחת הכנס, כשעל הבמה יעלה לארי אליסון – מנכ"ל אורקל ומייסדה, יחד עם סקוט מקנילי – יו"ר סאן (Sun), ג'יימס גוסלינג – מפתח ג'אווה בחברה וג'ון פאולר – סגן הנשיא הבכיר של סאן למערכות.

אליסון צפוי להסביר עד כמה טובה ונכונה היתה רכישת סאן – שבוצעה בהשקעה של 7.4 מיליארד דולרים. אליסון, כזכור, הצליח למשוך את סאן מידיה של יבמ (IBM) וקיווה לאישור עסקת הענק כבר באוגוסט, אולם האיחוד האירופי מעכב אותה בינתיים, עד שיסיים בדיקה בנושא שמירה על התחרות בתחום מסדי הנתונים. אליסון, כדרכו, יראה לעולם את מה שהוא חושב – שרגולציה לא מפחידה אותו בדרך להגשמת חזון הפיכת אורקל לחברת ענק המציעה מערכות מחשב משולבות חומרה ותוכנה – כמו יבמ ו-HP. אליסון יעלה שוב על הבמה ביום ד', כמדי שנה, כדי לרתק את עשרות אלפי המשתתפים ולספק הכרזות חדשות הקשורות בפלטפורמת פיוז'ן (Fusion) ולהציג את עתידה של תעשיית התוכנה על פי ראייתו.

לראשונה בתולדות הכנס ירצה השנה גם מארק בניוף, מייסד Salesforce.com ויריבו האישי של אליסון, שהיה בעבר אחד ממנהליו הבכירים באורקל. על במה אחרת, באחד המסלולים, יעלה בניוף כדי להציג את פתרונות ה-SaaS של Salesforce.com, שהמציאה את תחום התוכנה כשירות – מודל שהיום אפילו מיקרוסופט (Microsoft) מאמצת. המערכות של Salesforce.com רצות על בסיסי הנתונים של אורקל ועל כלי התווכה שלה – לא של מיקרוסופט ולא של יבמ, למשל. זו דוגמה מובהקת של Coopetiton (שותפות-תחרות) – אליסון ובניוף מתגברים על האגו הפרטי האדיר שלהם, ומופיעים יחדיו באותו הכנס.

מופע הבידור המרכזי של הכנס יערך כרגיל במתחם "אי המטמון", כאשר במרכזו יעמוד המופע של להקת הרוק אירוסמית', רוג'ר דאלטרי מלהקת The Who והרכב הרגאי של בוב מארלי הבן. נדמה שיהיה שמח ומעניין ביותר בחמשת ימי הכנס.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים