עסקת ענק באינטרנט הישראלי: ironSource קונה את Supersonic תמורת 150 מיליון דולר

החברה הנרכשת פועלת בעולם הגיימינג ומציעה למשחקים אפשרות לזכות בנקודות או במטבעות וירטואליים תמורת חשיפה לפרסומות ● העסקה משקפת לה שווי שוק של 1.1 מיליארד דולר

נרכשת. Supersonic

ironSource הישראלית, שעוסקת בהורדות תוכנה, צפויה להשלים בקרוב (ככל הנראה כבר בחודש הבא) את רכישתו של Supersonic, סטארט-אפ ישראלי שמפעיל רשת פרסום באפליקציות, במה שנראה כעסקה הגדולה ביותר בתולדות הרשת בארץ. סכום העסקה צפוי להגיע ל-150 מיליון דולר, אם כי יש גם הערכות שהוא יהיה גבוה הרבה יותר.

העסקה, שחלקה יבוצע במזומן וחלקה האחר במניות, משקפת לנרכשת שווי שוק של 1.1 מיליארד דולר. לפני כשנה היא השלימה סבב גיוס של 15 מיליון דולר.

Supersonic מציעה למשחקים במשחקי רשת אפשרות לזכות במטבע וירטואלי, או לצבור נקודות במשחק, תמורת חשיפה לפרסומות, בעיקר בפייסבוק (Facebook). המוצר מעלה, על פי הדיווחים, דרמטית את שיעור החשיפה לפרסומות של חברות בפייסבוק, כמו גם את שיעור הכניסה לאתר המותג. היא הגיעה אשתקד למאות מיליוני משתמשים והפכה רווחית לפני שלוש שנים.

יצוין כי Supersonic נוסדה ב-2009 ומעסיקה יותר מ-200 עובדים. המטה שלה נמצא בסן פרנסיסקו ויש לה מרכז מו"פ בתל אביב, וכן משרדים בניו-יורק, לונדון, בייג'ינג, מוסקבה והודו. מייסדי החברה הם גיל שוהם, המשמש כמנכ"ל, ואריק צ'רניאק, מנהל התפעול הראשי. לצד חברות משחקים גדולות נמצאות בין לקוחותיה טוויטר (Twitter), סקייפ (Skype) ואקספדיה (Ex-Pedia).

זוהי העסקה הגדולה ביותר של ironSource. לפני כשנתיים היא רכשה את רשת הפרסום After Downloads תמורת 40 מיליון דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים