מיקרוסופט קונה את אדאלום הישראלית ב-320 מיליון דולר

מדובר ברכישה הגדולה ביותר של מיקרוסופט בישראל ● אדאלום מספקת אבטחת מידע במודל תוכנה כשירות, בין היתר על הענן של הענקית מרדמונד

אסף רפפורט, מנכ"ל אדאלום

עוד רכישה שמעידה עד כמה רותח שוק הסייבר בישראל: הפעם זוהי אדאלום, שנרכשת על ידי מיקרוסופט (Microsoft) תמורת 320 מיליון דולר. אם העסקה תושלם, מדובר ברכישה הגדולה ביותר של הענקית מרדמונד בישראל.

אדאלום הוקמה ב-2012 על ידי שלושה יוצאי יחידות מחשוב צה"ליות: אסף רפפורט, המשמש כמנכ"ל, שלאחר שירותו הצבאי עבד בין היתר במק'ינזי (McKinsey) בארץ ובאוסטרליה; עמי לוטבאק, סמנכ"ל הטכנולוגיות ויוצא פונאריס; ורועי רזניק, סמנכ"ל הפיתוח.

החברה מספקת לארגונים אבטחת מידע במודל של תוכנה כשירות (SaaS) , בין היתר על הענן של Salesforce, גוגל (Google) ומיקרוסופט עצמה. באתר החברה נכתב כי הפלטפורמה שלה "עובדת עם כל משתמש, בכל מכשיר ובכל מיקום".

עד כה גייסה אדאלום כ-50 מיליון דולר, כאשר בין המשקיעות בה נמצאות סאקויה, EMC ו-HP, שזו השקעה ראשונה שלה בסטארט-אפ ישראלי. סבב הגיוס האחרון נסגר לפני כשלושה חודשים.

המטה של אדאלום אמנם נמצא בפאלו אלטו, קליפורניה, אולם יש לה מרכז פיתוח ברמת החייל, שם היא מעסיקה 50 מ-80 עובדיה. לא ברור האם הרכישה תהווה בסיס להקמת מרכז סייבר של מיקרוסופט בישראל, כפי שגורסות הערכות. כך או כך, אדאלום התפרסמה לאחר שחשפה לפני כשנתיים וחצי פרצת אבטחה ב-Office 365 של מיקרוסופט.

יצוין כי במיקרוסופט העולמית לא מגיבים על הפרסום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים