ReWalk משיקה: מערכת עבור נפגעי עמוד שדרה

הדור השישי של "השלד האישי החיצוני" מציע מהירות הליכה גבוהה יותר, פסיעה טבעית יותר והתאמה מדויקת יותר למשתמש

ReWalk Personal 6.0

ReWalk Robotics הישראלית, יצרנית מערכות שלד חיצוני ממונעות (Exoskeleton), משיקה את הגרסה החדשה ביותר של המערכת האישית, ה- ReWalk Personal 6.0. הדור השישי של המערכת מציע לנפגעי עמוד שדרה מוצר המספק מהירות הליכה גבוהה יותר והתאמה למשתמש. מדובר בגרסה החדשה ביותר של המערכת, שקיבלה את אישור ה-FDA , והיא מיועדת לשימוש בבית ובקהילה כאחד.

"השקת גרסת 6.0 מעניקה לנפגעי עמוד שדרה שלד חיצוני שתוכנן בצורה שתתאים טוב יותר למשתמש, תאפשר הליכה מהירה יותר ושליטה משופרת בפסיעה בהשוואה לדור הקודם", אמר מנכ"ל ReWalk, לארי ג'סינסקי. "מאמצי התכנון שלנו מבוססים על שנות שימוש רבות של משתמשי המערכת ופילוסופיה הדוגלת בשיפור המוצר, כך שיתאים לכל ההיבטים של חיי היומיום. העיצוב מעניק התאמה אישית ברמה גבוהה ביותר באמצעות תוכנה המאפשרת היצמדות למידות ולאנטומיה של כל משתמש באופן אינדיבידואלי. כל אלה משפרים את חוויית השימוש בהשוואה לגרסאות הקודמות ובהשוואה למערכות שלד חיצוני אחרות הנמצאות בניסויים קליניים ברחבי העולם".

המערכת מיוצרת על פי מפרט אישי לכל משתמש, מה שלפי החברה מאפשר שיפור התפקוד, הבטיחות, והאיזון בין מפרקי המשתמש; מהירות הליכה גבוהה יותר – מהחברה נמסר כי מחקרים קליניים שנערכו עם ההתקן המחישו שמשתמשי המערכת מסוגלים ללכת במהירות של 0.71 מטרים לשנייה, מהר יותר מבכל מערכת אחרת של שלד חיצוני; ותכנון יעיל יותר – הסרת מכלול הגב מפחיתה את המשקל המונח על הכתפיים ומעניקה למשתמש חופש בבחירת בגדים ותנועה. העיצוב החדש והנקי של הרצועות והמשטחים המרופדים מאפשר למשתמש ללבוש ולהסיר את המערכת יותר בקלות ובמהירות משופרת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים