סייסנס מגייסת 20 עובדים

החברה צפויה להגדיל את כוח האדם שלה בישראל ב-20% ומחפשת עובדים בתחומים כמו מכירות, פיתוח, תמיכה ומומחי BI

אמיר אורעד, מנכ"ל סייסנס

סייסנס (Sisense), שעוסקת בתחום ה-Big Data, יוצאת במהלך לגיוס 20 עובדים בטווח המיידי למשרדיה שבישראל. כיום מונה החברה כ-140 עובדים בסך הכול, כשליש מהם מאוישים במשרדיה שבניו-יורק וכשני שליש מועסקים במשרדיה שבנמל תל אביב. הגיוס יגדיל את מצבת כוח האדם של החברה בארץ ביותר מ-20%.

החברה תגייס עובדים למגוון תפקידים, ביניהם מכירות, פיתוח, תמיכה, מומחי BI ועוד. כל המשרות מצריכות יכולות מקצועיות גבוהות ביותר לצד כישורים בינאישיים והיכולת להשתלב באווירה הצעירה והדינמית של החברה. סייסנס מתכננת לפתוח משרות נוספות בהמשך וצפויה להכפיל את גודלה עד סוף השנה.

אמיר אורעד, מנכ"ל סייסנס, אמר כי "החברה מתרחבת בקצב מהיר בישראל ובארצות הברית וכן נהנית מצמיחה משמעותית בבסיס הלקוחות שלה, ביניהם גופים מובילים כמו נאס"א (NASA), איביי (eBay) וסאמסונג (Samsung). הגיוס מהווה רוח גבית למהלכים אלה בטווח המיידי".

בתחום המכירות, החברה מגייסת אנשי Sales Development בעלי אנגלית רהוטה, ברמת שפת אם, ומנהלים בעלי ניסיון עשיר במכירות תוכנה ללקוחות בינלאומיים. כמו כן, היא מגייסת מהנדסי פיתוח תוכנה בכירים עם רקע ב-++C ואנשי פיתוח ג'אווה סקריפט (JavaScript). עוד היא תגייס אנשי תמיכה, מומחי BI ומנהלי לקוח טכניים למערך ה-Post sales שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים