"מסלול הריצה" של סמסונג לסטארט-אפים ישראליים

החברה מעוניינת לאתר סטארט-אפים בשלבים מוקדמים שיכולים להגיע לשלב היתכנות תוך שישה חודשים

Samsung Runway. סמסונג

מרכז הפיתוח של סמסונג (Samsung) בישראל מקים מאיץ סטארט-אפים תחת השם "Samsung Runway – המאיץ של סמסונג בישראל". החברה הקימה אתר ייעודי, שבאמצעותו היא מזמינה את הסטארט-אפים להירשם.

את היוזמה מוביל יוסי סמולר, מנהל החדשנות במרכז המחקר ופיתוח של סמסונג ביקום ולשעבר מנהל תוכנית החממות הטכנולוגיות בלשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה.

החברה מעוניינת לאתר 6-10 סטארט-אפים בשלבים מוקדמים שיכולים להגיע לשלב היתכנות תוך שישה חודשים, העוסקים בתחומים כמו אינטרנט של הדברים בהקשר צרכני, כולל קישוריות, אבטחה, מחשוב לביש, ענן, Big Data, בריאות, בינה מלאכותית, זיהוי ביומטרי, טעינה אלחוטית ונהיגה אוטונומית.

למעשה, החברה מחפשת חדשנות בכל תחום של קו המוצרים שלה – החל מסלולר ועד טלוויזיות ושואבי אבק, כדי לנסות לייצר שיתופי פעולה בין החברה למוצר.

כל מחזור של המאיץ ייארך כשישה חודשים, והסטארט-אפים שיצטרפו אליו יזכו למענק של 50 אלף דולרים, נוסף על שירותי מעבדה, שירותים משפטיים, חשבונאיים ומינהליים, ליווי מסחרי וטכנולוגי מצד מקצוענים בחברה או מחוצה לה, שטחי עבודה, גישה לגורמים בשוק הישראלי וגם קשרים ליחידות העסקיות של סמסונג בקוריאה, מה שעשוי לתת לסטארט אפים גישה קלה יותר לשוק העולמי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים