יומיים לאחר ההשקה: המבקרים אינם מרוצים מחלונות מובייל 6.5

הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה לטלפונים חכמים "זוכה" לביקורות ארסיות במיוחד ● כך לדוגמה, באתר MobileCrunch נכתב: "הזרימה התכנונית של מערכת ההפעלה כולה סיפקה הרגשה מיושנת מזה זמן רב, עכשיו זה כבר ממש מגוחך. אנחנו שונאים את המקלדת, חוץ מזה אנחנו לא אוהבים את שאר מערכת ההפעלה הזו"

לא לכך פיללה מיקרוסופט (Microsoft): יומיים לאחר ההשקה של חלונות מובייל 6.5 (Windows Mobile 6.5) – הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה לטלפונים חכמים שאמורה להתחרות באנדרואיד (Android), סימביאן (Symbian) ואפילו במערכת ההפעלה של ה-iPhone – וכמעט כל הביקורות ברשת מציינות שמדובר במערכת לא ממש מוצלחת. הרמה של הביקורות, והארסיות של חלק מהן, מזכירות מאוד את הביקורות הלא מוצלחות, מבחינתה של מיקרוסופט, שקיבלה מערכת ההפעלה חלונות ויסטה עם השקתה.

כך לדוגמה, הכותרת של הסקירה באתר MobileCrunch פשוט מדברת בעד עצמה: Windows Mobile 6.5 Review: It's Still Sucks. הביקורת הארוכה למדי מסתיימת בסקירת הנקודות הטובות והרעות של מערכת ההפעלה החדשה, ובעוד שבנקודות הטובות מציינים פחות או יותר רק את שוק התוכנות החדש של מיקרוסופט לסביבת מערכת ההפעלה הניידת שלה, בנקודות הרעות נכתב כי: "הזרימה התכנונית של מערכת ההפעלה כולה סיפקה הרגשה מיושנת מזה זמן רב, עכשיו זה כבר ממש מגוחך. אנחנו שונאים את המקלדת, חוץ מזה אנחנו לא אוהבים את שאר מערכת ההפעלה הזו".

בסקירה באתר Gizomodo נטען, כי ליבת מערכת ההפעלה של גרסה 6.5 זהה כמעט לחלוטין לזו של גרסה 6.1 ולמעשה גם ל-6.0 כך שכמעט אין שום שינוי. בתחילת הסקירה ציין הכתב, כי "מיקרוסופט, אתם פשוט לא משאירים ברירה, חלונות מובייל 6.5 היא לא רק אכזבה – היא בקושי נראית מוכנה".

דברים דומים ניתן למצוא גם באתר הגאדג'טים הנחשב Endgadget, שמציע סקירה נרחבת ביותר של מערכת ההפעלה, אך בסופו של דבר כותב: "יש לקוות שהפלטפורמה הזו היא אחת האחרונות בשורה של שיפורים משעממים שאולי נראו רעננים לפני הרבה שנים… אם לומר זאת בפשטות, גרסה 6.5 לא תצליח לרכוש ולו משתמש חדש אחד לפלטפורמה הזו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים