ארה"ב: AT&T תאפשר התקנת יישומי VoIP על מכשירי iPhone

אפל הודיעה, כי היא תומכת בהחלטה ומסרה שתעשה את מירב המאמצים לאפשר במהרה התקנה של תוכנות VoIP במכשיריה ● יצוין, כי להחלטה הנוכחית של AT&T אין השפעה על פרשיית יישום Google Voice ל-iPhone, שמצויה עדיין בבירור רשות התקשורת הפדראלית של ארה"ב

ענקית התקשורת האמריקנית AT&T הודיעה, כי תפתח את רשת הדור-השלישי שלה לשימוש ביישומי VoIP במכשירי ה-iPhone של אפל (Apple). בכך פותחת AT&T את הדלת לשימוש בתוכנות תקשורת פופולאריות דוגמת סקייפ (Skype) ולירידה פוטנציאלית בהכנסותיה משיחות על גבי רשת הסלולר.

AT&T, ספקית הסלולר בעלת הבלעדיות על מכשירי ה-iPhone בארה"ב, מסרה, כי הודיעה גם לאפל וגם לרשות התקשורת הפדראלית (FCC) על החלטתה, שלדבריה הגיעה כתגובה על חקירה שביצע הרגולטור האמריקני בתחום. "ההחלטה התקבלה לאחר שבחנו את ציפיות הלקוחות מאיתנו, והשוונו אותן להיצע שלנו", מסר ראלף דה לה וגה, ראש תחום המגזר הפרטי והניידות בחברה.

אפל הביעה תמיכה בהחלטה של AT&T, ומסרה, כי תעשה את מירב המאמצים לאפשר במהרה התקנה של תוכנות VoIP במכשירי ה-iPhone. "אנו שמחים מאוד ש-AT&T תומכת כעת ביישומי VoIP", מסרה דוברת אפל. "נפעל לתיקון הסכמי המפתחים שלנו, על מנת שיישומי VoIP יגיעו ל-App Store ולידיהם של לקוחותינו בהקדם האפשרי".

כזכור, אפל דחתה באחרונה יישום VoIP של גוגל (Google) בשם Google Voice, ולא אפשרה את הפצתו למשתמשי iPhone. שתי החברות התנגחו בנושא, והמריבה הובילה לבירור ב-FCC. גוגל אמרה לרשות, כי אפל דחתה את היישום, ואילו אפל מסרה בתגובה, כי היא עוד בוחנת את Google Voice, מאחר והשימוש בו מוביל לשינויים מרחיקי לכת בשימושיות של ה-iPhone. יצוין, כי להחלטה הנוכחית של AT&T אין השפעה על פרשיית Google Voice.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים